حملات روسيه، صهيونيست‌ها را نااميد کرد

حملات روسيه، صهيونيست‌ها را نااميد کرد
چهارشنبه 22 مهر 1394 - 16:57

رژيم صهيونيستي با نگراني حملات هوايي روسيه عليه مواضع داعش و گروههاي تروريستي در سوريه را دنبال مي‌کند.

به گزارش پايگاه خبري العالم، گزارشگر شبکه 10 تلويزيون رژيم صهيونيستي در اين باره گفت: ارتش روسيه پا به پاي ارتش سوريه با گروههاي مسلح اين کشور در حال نبرد است. راههاي امداد رساني و مخازن سلاحهاي آنها را هدف قرار مي دهد و در صدد ريشه کن کردن آنها از خاک سوريه است. هدف از عمليات نظامي روسيه در سوريه، کمک به ارتش سوريه برای سيطره کامل بر دمشق و مناطق اطراف آن است.

وي افزود: بوتين از درياي خزر مواضع داعش را با 26 موشک کروز هدف قرار داد. هدف ائتلاف جديد روسيه و ايران و حزب الله، حمايت از نظام سوريه و جلوگيري از سرنگوني آن است.

تلويزيون رژيم صهيونيستي در همين حال اظهارات "وليد معلم" وزير امورخارجه سوريه را پخش کرد، که گفت: تصميم روسيه براي حضور در سوريه ناگهاني نبود و از ماهها پيش طراحي شده بود.

وزير امور خارجه سوريه بیان کرد: بدون شک روسيه برنده ميدان است.

گزارشگر اسرائيلي گفت: رسانه هاي عرب زبان روسيه با افتخار عمليات هوايي روسيه در سوريه را دنبال مي کنند.رسانه هاي سوريه فراتر از اين پيش رفتند و سرودهاي ملي به زبان روسي با زير نويس عربي پخش کردند.

وي افزود: ارتش روسيه بطور آزدانه و بدون مانعي عمليات نظامي خود را در سوريه پيش مي برد.

تلويزيون رژيم صهيونيستي در همين حال گزارش تلويزيونهاي وابسته به مخالفان سوريه را ازحملات هوايي روسيه به مواضع آنان پخش کرد.

گزارشگر تلويزيون وابسته به مخالفان اظهارکرد: جنگنده هاي روسيه مواضع داعش را هدف قرار دادند.

گزارشگر شبکه 10 تلویزیون رژیم صهيونيستی هم گفت: بشار اسد به لطف دوست وفادارش بوتين همچنان بر کرسي حکومت تکيه زده است.

پربیننده ترین خبرها