بحرینی ها در محرم امسال چه می کنند؟

بحرینی ها در محرم امسال چه می کنند؟
پنج‌شنبه 23 مهر 1394 - 09:25

العالم - جریان "الوفاء الاسلامی" از مردم بحرین خواست در قبال تعرض آل خلیفه به آیین ها و نشانه های عاشورا ساکت ننشینند و این کار را بی پاسخ نگذارند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، جریان "الوفاء الاسلامی" با انتشار بیانیه ای، یکی از اصول و ارزش های عاشورا را رساندنِ پیامِ "مخالفت با ذلت پذیری و خاکساری و تسلیم شدن به حاکم ظالم فاسد" دانست.

در این بیانیه که در پایگاه خبری منامه پست منتشرشده، آمده است: تعرض به نشانه های مذهبی شدت گرفته است و این مساله از ایدئولوژی آل خلیفه نشات می گیرد که رویکردی ضد دین و آزادی های دینی دارد و در مقابل، از مظاهر فساد و انحطاط اخلاقی پشتیبانی می کند.

جریان الوفاء الاسلامی در ادامه، برچیدن و تخریب کردنِ امکاناتی که مردم برای برگزاری مراسم عزاداری در خیابان ها نصب کرده اند را غیرقابل توجیه دانست و تنها پیامی که می توان از آن گرفت را مبارزه با مظاهر شعائر دینی ارزیابی کرد.

این گروه بحرینی همچنین، تعرض به نشانه های عاشورا را تعرض و تجاوز به هویت ملت بحرین و نشانه ظلم نظام بر مردم و تحقیر باورهای دینی آنان دانست.

جریان الوفاء الاسلامی در پایان، ایستادگی در برابر تعرض نظام حاکم و تجاوزاتش را یکی از عیان ترین راه های همراهی و تسلیت با امام حسین (ع) اعلام کرد.

26

پربیننده ترین خبرها