درخواست حماس برای ادامه انتفاضه سوم

درخواست حماس برای ادامه انتفاضه سوم
پنج‌شنبه 23 مهر 1394 - 11:57

العالم - جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بر لزوم تداوم مبارزات ضد صهیونیستی فلسطینی های کرانه باختری رود اردن و قدس تأکید کرد .

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم حماس در بیانیه ای فلسطینی های ساکن کرانه باختری رود اردن و قدس را به همراهی با فلسطینی های باریکه غزه در برگزاری تظاهرات ضد صهیونیستی فراخواند.

این سازمان از فلسطینی های غزه خواسته است که فردا پس از اقامه نماز جمعه در سراسر این منطقه تحت محاصره، تظاهرات ضد صهیونیستی برگزار کنند.

حماس در بیانیه ای که مرکز اطلاع رسانی فلسطین امروز(پنجشنبه) آن را منتشر کرد، از فلسطینی های کرانه باختری و قدس خواست در واکنش به جرایم و جنایت های رژیم غاصب و حمایت از مسجد الاقصی و اسرا به مبارزات ضد صهیونیستی خود ادامه دهند. 

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین تاکید کرد: فلسطینی هائی که با مشارکت گسترده خود در تظاهرات فردا این پیام را به دشمن صهیونیستی خواهند رساند که همچنان متحد هستند و از مقاومت دست نکشیده اند.

حماس افزود: تلاش دشمن صهیونیستی برای سرکوب کردن فلسطینی های معترض هیچ نتیجه ای نخواهد داشت. انتفاضه قدس آغاز شده است که امنیت رژیم صهیونیستی را سلب و این رژیم اشغالگر را سر درگم کرده است، همه مردم فلسطین باید به انتفاضه قدس بپیوندند و با وحدت و اتحاد این انتفاضه را به پیش ببرند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها