صدهازخمی و33شهید ازآغاز انتفاضه جدید فلسطینیان

صدهازخمی و33شهید ازآغاز انتفاضه جدید فلسطینیان
پنج‌شنبه 23 مهر 1394 - 17:38

شمار قربانیان جنایت رژیم صهیونیستی از آغاز انتفاضه جدید در ابتدای مهر ماه (اوایل اکتبر) تا به امروز، درمناطق مختلف فلسطین از جمله در قدس، کرانه باختری و نوار غزه به 33 شهید و هزار و 300 مجروح افزایش یافته است.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از گزارش وزارت بهداشت فلسطین خاطرنشان کرد، جراحت فلسطینیان زخمی شرکت کننده در انتفاضه و قیام علیه تجاوزگری رژیم صهیونیستی ناشی از شلیک گاز اشک آور، گلوله های ساچمه ای، پلاستیکی و جنگی بوده است.
این گزارش حاکی است، با شهادت دو جوان فلسطینی در روز گذشته در قدس شمار شهدای کرانه باختری و نوار غزه تا این روز به 32 نفر رسیده بود که 7 نفر از آنان کودک هستند. 
"ریاض ابراهیم دار یوسف" (46 ساله) از روستای "الجانیه" واقع در غرب "رام الله" نیز پس از برداشت زیتون و هنگام بازگشت از زمین کشاورزی اش نزدیک شهرکهای صهیونیستی "دولیو و تلمون" از سوی شماری از شهرک نشینان صهیونیست مورد حمله قرار گرفت و به شهادت رسید و به این ترتیب شمار شهدای انتفاضه جدید فلسطین به 33 نفر افزایش یافت.
پیش از این نیز "باسل باسم سدر" (20 ساله) از "الخلیل" در منطقه "باب العامود" در مرکز قدس و "احمد ابو شعبان" (23 ساله) در غرب این شهر به ضرب گلوله صهیونیستی به شهادت رسیدند. 

پربیننده ترین خبرها