هنیه: غزه از انتفاضه قدس حمایت می کند

هنیه: غزه از انتفاضه قدس حمایت می کند
پنج‌شنبه 23 مهر 1394 - 18:17

نایب رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" گفت: غزه از وظایف خود در خصوص حمایت ازقدس و مسجد الاقصی شانه خالی نمی کند.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اسماعیل هنیه در گفت وگو با روزنامه نگاران پس از ملاقات با مجروحان فلسطینی بستری در بیمارستان شفا که در درگیری اخیر با اشغالگران در مرزهای نوار غزه زخمی شده اند، افزود: غزه با وجود تمام دردها و مشکلات ناشی از محاصره و دوری راه و توطئه های جاری، از مبارزات فلسطینیان ساکن کرانه غربی و قدس پشتیبانی می کند.
وی گفت: ما به محافل بین المللی هشدار داده بودیم که ادامه تجاوز به مسجد الاقصی خشم ملت فلسطین را برخواهد انگیخت.
نایب رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" افزود: انتفاضه قدس و مسجد الاقصی، پیام خود را با مهر خون، سنگ و فلاخن و کارد به جهانیان رسانده است.
هنیه خواستار حمایت عربها و مسلمانان از انتفاضه سوم و قیام فلسطینیان در کرانه غربی و قدس شد و همه را به مشارکت در دفاع از مسجد الاقصی فراخواند.
گفتنی است مناطق مرزی نوار غزه شاهد درگیریهای روزانه بین نظامیان اشغالگر و مردم فلسطین است.
به گفته وزارت بهداشت فلسطین در درگیریهای جاری که از اوایل مهر ماه (ابتدای اکتبر) شروع شده است، تا کنون 33 فلسطینی از جمله 7 کودک در کرانه غربی، قدس و نوار غزه به دست نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده اند.

 

پربیننده ترین خبرها