روسیه؛ بمباران 32 پایگاه داعش در24ساعت گذشته

روسیه؛ بمباران 32 پایگاه داعش در24ساعت گذشته
پنج‌شنبه 23 مهر 1394 - 21:26

ارتش روسیه روز پنج شنبه از بمباران 32 هدف و موضع گروه تروریستی داعش در سوریه ظرف 24 ساعت گذشته، به خصوص در اطراف دمشق خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای اعلام کرد: "ظرف 24 ساعت گذشته، نیروی هوایی روسیه با ادامه حملات به زیرساختهای داعش در سوریه با انجام 33 پرواز، 32 هدف و موضع داعش را بمباران کرده است".
در این بیانیه آمده است: جنگنده های روسیه به مواضعی در استانهای دمشق و ادلب در شمال غرب، حمات در مرکز، حلب در شمال غرب و دیر الزور در شرق حمله کردند.

دلایل کاهش حملات هوایی روسیه 

ژنرال ایگور کوناشنکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه، دلیل کاهش حملات هوایی روسیه به مواضع داعش را آغاز عملیات زمینی ارتش سوریه عنوان کرد و گفت که این عملیات باعث تقویت و تعدیل خطوط برخورد با تروریستهای داعش شده است.
وی در ادامه افزود: جنگنده های سوخوی 34 روسیه با بمباران مواضع تروریست ها به ویژه در نزدیکی دمشق، شماری ادوات و ابزار جنگی تروریستها را منهدم کردند. جنگنده های روسی همچنین یک مرکز سامانه موشکهای زمین به هوا در غوطه را که به تازگی از کنترل ارتش سوریه خارج شده بود، بمباران کردند.
در استان حلب نیز هواپیماهای روسی، مرکز فرماندهی گروه داعش را که در یک ساختمان دو طبقه بود و یک کارگاه مین سازی زیرزمینی در اتارب را ویران کردند.
در استان حماه یک قبضه آتشبار که در خان شیخون استتار شده بود، منهدم شد. ارتش سوریه نیز از این منطقه حملات خود را علیه تروریست ها انجام می داد.
جنگنده های روسی از دو هفته پیش حملات خود را به اهداف تروریستی در خاک سوریه آغاز کرده اند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها