تازه ترین تلفات ارتش سعودی در یمن

تازه ترین تلفات ارتش سعودی در یمن
جمعه 24 مهر 1394 - 08:53

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن تجمع مزدوران و نیروهای ائتلاف سعودی در استان مارب را با موشک هدف قرار دادند

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن، تجمع مزدوران و نیروهای ائتلاف سعودی در پادگان صحن الجن واقع در شرق استان مارب را با موشک های کاتیوشا هدف قرار دادند.

یک منبع نظامی گفت: این موشکها با دقت بالایی به هدف برخورد کرد و دهها کشته و زخمی در صفوف مزدوران و نیروهای دشمن برجای گذاشت.

شاهدان عینی نیز اعلام داشتند: پس از شلیک موشکها به پادگان صحن الجن، انفجارهای گسترده ای رخ داد.

ائتلاف متجاوزان سعودی پیش از این تدابیر امنیتی شدیدی اتخاذ کرده و خودروهای زرهی و موشکهای جدیدی به این پادگان منتقل کرده بود.

دیروز نیز ارتش یمن ، یک جنگنده اف 16 را در منطقه مرزی "غمر " در استان صعده سرنگون و یک فروند موشک به پایگاه نظامی عربستان شلیک کرد که با دقت به هدف اصابت کرد.

* تداوم حملات هوایی سعودی به تعز و صنعا

آمار رسمی در یمن حاکی است که در حملات هوایی ارتش سعودی به استان تعز در یمن دستکم  12 شهروند یمنی به شهادت رسیدند که برخی از قربانیان از اعضای یک خانواده بودند.

یک منبع محلی نیز گفت: جنگنده های سعودی به مناطق مسکونی الجنید و ذراح در ناحیه ماویه حمله کردند که به شهادت 9 زن و یک کودک یک خانواده و جان باختن دو نفر دیگر و نیز زخمی شدن چند نفر منجر شد. 

بامداد امروز جمعه نیز جنگنده های متجاوزان سعودی به منطقه الخوخه در استان الحدیده و تاسیسات دولتی در منطقه همدان واقع در شمال صنعا پایتخت یمن حمله کردند.

پربیننده ترین خبرها