توصیه مهم حزب الله لبنان به سران سعودی

توصیه مهم حزب الله لبنان به سران سعودی
جمعه 24 مهر 1394 - 09:44

معاون دبیر کل حزب الله لبنان، عربستان سعودی را حامی گروههای تروریستی القاعده و داعش دانست و به مسئولان سعودی توصیه کرد که در محاسبات خود در منطقه بازنگری کنند زیرا در غیر این صورت، شکست بزرگی خواهد خورد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان در سخنان خود در مراسم دومین شب از ماه محرم در مجتمع سید الشهداء در ضاحیه در جنوب بیروت تاکید کرد: مقاومت به حقیقت و سمبلی تبدیل شده و توانسته است، دستاوردهایی را در دوران ما تحقق بخشد.

شیخ نعیم قاسم گفت: پیروزی بر اسرائیل به یک واقعیت تبدیل شده است و دیگر یک رویا نیست. ما توانستیم ملتها را برای تغییرات بسیج کنیم. 

وی افزود: طرح مقاومت همه برنامه های خطرناک در منطقه را به شکست کشاند و اگر مقاومت نبود، سوریه و عراق و لبنان و فلسطین و یمن سقوط می کرد.

شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان

شیخ نعیم قاسم در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: عربستان در تشدید و التهاب بحرانهای منطقه نقش دارد. آنچه در یمن روی می دهد، به معنای واقعی کلمه جنایت است. عربستان می خواهد کشورهای منطقه را برای تحمیل سلطه خود بر آنها ویران کند.

وی افزود: اشغالگری عربستان سعودی در یمن و بحرین ادامه نخواهد داشت و شکست بزرگی را به دنبال خواهد داشت .

معاون دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به سران سعودی گفت: من به آنان توصیه می کنم که در محاسبات خود بازنگری کنند. مداخله عربستان سعودی در منطقه به عامل جنایت، تروریسم و بحران ها تبدیل شده است. عربستان حامی القاعده و داعش است. در محاسبات خود بازنگری کنید.

پربیننده ترین خبرها