انصارالله: "سیا" القاعده در یمن را اداره می کند

انصارالله:
جمعه 24 مهر 1394 - 10:07

سخنگوی جنبش انصارالله یمن با اشاره به ناکامی نیروهای متجاوز در کنترل بر مناطق جنوبی این کشور گفت که سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا "سیا" عناصر القاعده را در یمن اداره می کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، محمد عبدالسلام در مصاحبه ای تلویزیونی گفت: ما معتقدیم که عناصر القاعده در یمن توسط دستگاه های اطلاعاتی خارجی و در راس آنها سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا "سیا" اداره می شوند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای متجاوز "تاکنون نتوانسته اند به هدف خود در کنترل بر مناطق جنوبی یمن برسند"، افزود: حکومت سعودی خواهان یک یمن ضعیف چه در شمال و چه در جنوب آن است.

سخنگوی جنبش انصار الله خاطرنشان کرد: تمام اقشار ملت یمن اشغال کشورشان را نخواهند پذیرفت و اشغالگران دیر یا زود از این سرزمین بیرون رانده خواهند شد.

محمد عبدالسلام درباره انتشار اخباری درمورد هدف قرار گرفتن ناوچه های متجاوزان در تنگه باب المندب گفت: " اطلاعات من ثابت می کند که تاکنون دو ناوچه هدف قرار گرفته اند. یکی از آنها توسط آتشبار ارتش و کمیته های مردمی بطور کامل غرق شده است. باب المندب دیگر محل امنی برای متجاوزان نیست.

سخنگوی جنبش انصارالله افزود: عربستان به دلیل مسائل داخلی مربوط به رژیم حاکم در این کشور و همچنین مشکلات فراروی خود بر تلفاتش در یمن سرپوش می گذارد.

وی تاکید کرد: ارتش یمن همچنان از توان موشکی خوبی برخوردار است و ما تسلیحاتی داریم که هنوز در نبرد با دشمن از آن استفاده نشده است.

محمد عبدالسلام در مورد گفت وگوی صلح یمن و تحولات مربوط به آن گفت: کسی که در گفت وگوی صلح یمن کارشکنی ایجاد می کند، طرف مقابل به رهبری سعودی ها است.

پربیننده ترین خبرها