پیام شیخ علی سلمان به مناسبت ماه محرم از زندان

پیام شیخ علی سلمان به مناسبت ماه محرم از زندان
جمعه 24 مهر 1394 - 12:06

دبیرکل جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین به مناسبت آغاز ماه محرم از درون زندان آل خلیفه برای ملت این کشور پیام فرستاد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شیخ علی سلمان در پیام خود که در صفحه جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین در توییتر منتشر شد، گفت: ما باید همواره ندای "هیهات منا الذله" سرور و سالار شهیدان حسین بن علی (ع) را درون خود زنده نگه داریم. 

وی خطاب به ملت بحرین افزود: عزیزان، ما باید وحدت موضع و کلمه خود را حفظ و صفوف خویش را فشرده تر کنیم و از هرآنچه که به آرمان مقدس عاشورا لطمه می زند، دوری گزینیم.

شیخ علی سلمان تاکید کرد: ما در ماه محرم باید همچنان مجالس عزاداری حسینی را پر شور نگه داریم زیرا این مراسم، پشتوانه واقعی ما بشمار می رود.

وی خاطرنشان کرد: پیام امام حسین (ع)، ترسیم گر خط مشی ما در زندگی و روشنگر راه ما است. قهرمانان و رهبران اسلام در طول تاریخ، پرورش یافته مکتب امام حسین (ع) هستند.

دبیرکل جمعیت وفاق بحرین تصریح کرد: ما از عاشورا درس صبر، ایستادگی، شجاعت و رادمردی و تسلیم نشدن در برابر ستم و ستمکاران را فرامی گیریم.

وی گفت: مکتب محرم و عاشورا یادآور تمامی ارزشهای انسانی و اخلاقی و پایه و اساس محبت و صلح است.

شیخ علی سلمان تصریح کرد: ای ملت بزرگ بحرین، خداوند به همین مناسبت به شما اجر جزیل عطا فرماید و شما را از کسانی قرار دهد که در این فاجعه با رسول خدا (ص) و اهل بیت مطهرش ابراز همدردی و مواسات می کنید.

وی گفت: " من به مناسبت شهادت سبط پیامبر (ص) اباعبدالله الحسین (ع) به امت مسلمان تسلیت و تعزیت عرض می کنم.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها