هراس اسرائیل از پیکر شهدای فلسطینی!+ویدئو

جمعه 24 مهر 1394 - 13:03

رژیم صهیونیستی از ترس تبدیل شدن مراسم تشییع پیکر شهدای فلسطینی به اعتراضات گسترده ضد صهیونیستی در کرانه باختری رود اردن، از تحویل پیکر این شهدا خودداری می کند.

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم در قدس اشغالی، کابینه رژیم صهیونیستی تصمیم گرفت تا از تحویل پیکر 10 تن از شهدای فلسطینی که آنها را به اجرای عملیات در شهر قدس اشغالی متهم کرده است، خودداری کند.

این در حالی است که رویارویی ها میان جوانان فلسطینی و نیروهای رژیم اشغالگر در بسیاری از مناطق کرانه باختری همچنان ادامه دارد.

شهید "محمد شماسنه" که از سوی رژیم صهیونیستی به عملیات چاقو زدن در شهر اشغالی قدس متهم شد، از اهالی روستای قطنه واقع در شمال غربی این شهر می باشد.

خانواده شهید محمد شماسنه پس از اعلام مقامات رژیم صهیونیستی مبنی بر عدم تحویل پیکر شهدا به خانواده هایشان، در شرایط  دشواری به سر می برند و این اقدام را ظلم بزرگی می دانند. اما این مساله هرگز نخواهد توانست فلسطینیان را از ادامه مقاومت در برابر اشغالگران منصرف کند.

"نظمی شماسنه" پدر این شهید روز جمعه در گفت وگو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: این تصمیم ظالمانه است. روح پسرم نزد خداوند متعال است و پیکرش در میهن و سرزمین خدا.

"ام محمد" مادر شهید نیز در گفت وگو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: چه اینجا و چه آنجا بزرگ شده باشد، همه جا سرزمین فلسطین است. روح محمد در آرامش است زیرا در سرزمینی است که مسجدالاقصی در آن قرار دارد. هرکجا که می خواهند، وی را دفن کنند.

مردم فلسطین همچنان مورد اذیت و آزار رژیم اشغالگر با روشهای مختلف قرار دارند اما این تصمیمات ظالمانه و نژادپرستانه رژیم صهیونیستی فقط پایداری و شکیبایی فلسطینیان را افزایش می دهد و با هر تصمیم ظالمانه سران صهیونیست، کرانه باختری ملتهب تر شده و شدت درگیری ها افزایش می یابد.

بیش از 60 منطقه در کرانه باختری شاهد درگیریهای بی وقفه بین جوانان فلسطینی و نیروهای اشغالگر بوده است و این نیروها با استفاده از گلوله های جنگی و پلاستیکی و گازهای سمی و اشک آور دهها نفر را شهید و صدها نفر دیگر را زخمی کرده اند.

ادامه درگیریها با این شدت تاکید می کند که آنچه امروز در سرزمین فلسطین می گذرد، زودگذر نیست. ناظران معتقدند همه اقشار مردم فلسطین زیر پرچم دفاع از قدس و مقاومت در برابر اشغالگران با یکدیگر متحد شده اند.

شهر اشغالی قدس و کرانه باختری رود اردن از زمان یورش شهرک نشینان صهیونیست با حمایت نیروهای امنیتی رژیم اسرائیل به مسجد الاقصی شاهد درگیریهای شدید است. شهروندان فلسطینی در این مناطق به مقابله با تجاوزگری صهیونیست ها علیه مسجد الاقصی پرداخته اند. تاکنون نزدیک به 40 نفر از شهروندان فلسطینی شهید و نزدیک به 1600 نفر دیگر زخمی شده اند.

MKH-16-06:33
 

پربیننده ترین خبرها