لحظه شلیک موشک اسکاد به پایگاه عربستان+فیلم

جمعه 24 مهر 1394 - 14:22

شلیک یک فروند موشک "اسکاد" ارتش یمن به پایگاه هوایی خالد بن عبدالعزیز در منطقه خمیس مشیط در عربستان تلفات و خسارتهای سنگینی به بار آورده است.

به گزارش خبرنگار شبکه العالم، سرهنگ "شرف غالب لقمان" روز پنجشنبه خبر شلیک این موشکِ بالستیک اسکاد به پایگاه هوایی خالد بن عبدالعزیز واقع در خمیس مشیط در عربستان را اعلام کرد و به خبرگزاری رسمی یمن "سبأ" گفت: این موشک، به دقت، به هدفِ در نظر گرفته شده اصابت و خسارتِ سنگینی وارد کرد.

وی همچنین خاطرنشان کرد که پایگاه هوایی خالد عبدالعزیز یکی از شاخص ترین تاسیسات نظامی است که عناصری از نیروهای هوایی رژیم صهیونیستی در آن مستقر هستند.

درحالی که ارتش سعودی در قبال این حمله موشکی و میزان تلفات و خسارتهای خود سکوت کرده است، پایگاه خبری پاناروما الشرق الاوسط امروز جمعه به نقل از منابع خاص خود از وارد آمدن خسارت و تلفات زیادی به ارتش سعودی خبر داد.

پایگاه پاناروما الشرق الاوسط به نقل از منابع خاص خود از "انهدام 17 هواپیمای جنگی اف 16، 9 بالگرد آپاچی، دو سکوی پرتاب موشک و یک انبار مهمات و کشته شدن 66 افسر و 83 پرسنل و زخمی شدن 299 افسر و کشته شدن دو فرمانده عالی" در این حمله موشکی به هوایی خالد بن عبدالعزیز خبر داد.

هنوز ارتش و کمیته های مردمی یمن به طور رسمی از میزان تلفات وارده به ارتش سعودی در این حمله موشکی گزارشی ارایه نکرده اند.

پربیننده ترین خبرها