غافلگیری تروریست‌ها از عملیات ارتش سوریه +ویدئو

شنبه 25 مهر 1394 - 22:09

حمص، العالم ـ در پی عملیات گسترده ارتش سوریه، صدها نفر از عناصر مسلح تروریست از منطقه المشاریع در ریف حمص، به سمت تلبیسه و الرستن گریختند.

به گزارش خبرنگار العالم، عملیات ارتش سوریه در ریف شمالی حمص همچنان ادامه دارد و پیشروی قابل توجهی در دو منطقه جوالک و سنیسلل و نیز منطقه المشاریع در ریف شمالی حمص به ثبت رساند.

درگیری ها با عناصر مسلح به کشته و یا زخمی شدن شماری از آنها منجر شد و این در حالی است که بر اثر حمله جنگنده روسی به یکی از تجمعات تروریستها در غرب مسجد النور در منطقه دیرمعلا در ریف شمالی حمص نیز شماری از تروریستها کشته شدند.

یک سرباز سوری گفت: پس از عملیات  موفقیت آمیز ارتش سوریه و فشارهایی که طی روزهای گذشته بر این منطقه اعمال کرد، اینک برای انتقال اهالی به مناطق امن تلاش می کنیم.

* درخواست اهالی از ارتش برای تسریع در عملیات حمص

در حالی که ارتش سوریه گذرگاه های امنی برای غیرنظامیان در ریف شمالی حمص تامین کرده، آن دسته از اهالی که از منطقه خارج شدند، از ارتش سوریه خواستند تا برای آزادسازی غیرنظامیانی که همچنان در داخل شهر از سوی جبهه النصره گرفتار ماندند، عملیات خود را گسترش دهند و آنها را از چنگ گروههای مسلح رها سازند.

* هدف عملیات بازگشایی جاده میان حمص و حماه است

هدف عملیات نظامی در الرستن و تلبیسه، بازگشایی جاده میان حمص و حماه است که شاهراه حیاتی امدادرسانی در منطقه به شمار می آید.

عملیات ارتش سوریه در ریف شمالی حمص فقط به عملیات نظامی محدود نشده، بلکه نیروهای ارتش نسبت به تامین امنیت اهالی برای خروج از منطقه نیز اقدام کرده اند؛ شهروندانی که در طول سالهای گذشته از ظلم گروههای مسلح رنج بردند.


10/17- 10:30- 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها