ویدیو؛ رفتار متفاوت یمنی‌ها با تفنگدار اسیر سعودی

شنبه 25 مهر 1394 - 22:20

شبکه المسیره یمن، صحنه‌هایی از مراحل درمان و اعترافات درجه‌دار زخمی عربستانی در یمن را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، استوار یکم فایز عبدالله الاسمری جمعیِ تیپ 11 ارتش عربستان و یکی از نیروهای متجاوز ائتلاف عربی به یمن است که اکنون اسیر یمنی هاست، اما به گفته خودش از آسایش و راحتی کامل برخوردار است.

اسمری در این ویدیو که در جریان حملۀ ارتش یمن به پایگاهی در جیزان عربستان، پس از زخمی شدن به اسارت نیروهای ارتش یمن در آمده بود، از رفتار انسانی و تلاش "برادران" یمنی برای مداوای وی قدردانی می کند.

در این فیلم ابتدا بخش هایی از مراحل درمان و معالجۀ این تفنگدار سعودی به نمایش در آمده و سپس، صحنه هایی نشان داده می شود که وی، از با ذکر نام و نشان خود، به خانواده و فرزندانش اطمینان می دهد که «حالم کاملا خوب است و در نزد "برادران" یمنی راحت و آسوده ام و با هم هیچ اختلافی نداریم و یمنی ها برای درمان و بهبودی ام تلاش زیادی کرده اند».

رفتار انسانی یمنی ها با اسیران لشکر متجاوز عربستان در حالی صورت می گیرد که تجاوز شش ماهه ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان به یمن، زیرساخت های یمن را منهدم کرده و بیش از 21 هزار شهید و مجروح (از جمله صدها کودک خردسال) و صدها هزار آواره و بی خانمان بر جا گذاشته که وضعیت معیشتی بسیاری از آنان ناگوار است.

(برای دریافت فیلم، پس از راست کلیک روی آیکن دانلود، گزینه SAVE LINK AS را انتخاب کنید)

پربیننده ترین خبرها