پیشروی نیروهای عراق به سوی مرکز شهر الرمادی

پیشروی نیروهای عراق به سوی مرکز شهر الرمادی
يکشنبه 26 مهر 1394 - 18:07

العالم - نیروهای ارتش، بسیج مردمی و عشایر عراق همچنان به سوی مرکز شهر الرمادی پیشروی می کنند و حملات هوائی به مواضع داعش در شمال این شهر نیز به هلاکت چند سرکرده این گروه تروریستی منجر شد.

گزارشگر شبکه خبری العالم درعراق امروز یکشنبه اعلام کرد: نیروهای مشترک عراق با پیشروی به سوی وسط شهرالرمادی مرکز استان الانبار، توانستند خطوط دفاعی تروریست ها را در مناطق الملعب و جسر الموظفین بشکنند.

درگیری ها در مناطق الملعب، جسر الموظفین و الخالدیه سنگین است و نیروهای مشترک دست برتر را در میدان جنگ دارند و بیش از پیش به مناطق مرکزی شهر الرمادی نزدیک می شوند.

 تروریست های داعشی کورکورانه به سوی منازل و اماکن تجاری مردم تیر و گلوله شلیک می کنند که این امر باعث تخریب تعدادی از املاک آنها شده است.

نیروهای مشترک همزمان با پیشروی به سوی مرکز شهر الرمادی مسیرها و منازلی را که داعش بمب گذاری کرده است ، پاکسازی می کنند.

یکی از فرماندهان نیروهای مشترک به خبرنگار العالم گفت: داعش در مناطق الملعب و جسر الموظفین تلفات و خسارات سنگینی را متحمل شده و تروریست ها در این مناطق درپی یافتن راه فراری برای خود هستند ولی جان سالم به در نخواهند برد.

یکی دیگر از فرماندهان گفت:عملیات نیروهای مشترک بسیار خوب اجراء می شود و پیش می رود و پیروزی ها یکی پس از دیگری به دست می آید و پیشروی خوب است.

خبر دیگر اینکه ارتش عراق با حمله هوائی به مخفیگاه تروریست ها در شمال شهر الرمادی یک سرکرده داعش به نام محمد احمد و 2 همدستش را به هلاکت رساند.

MKH-18-06:48

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها