داستان‌پردازی العربیه درباره"خلبان"زیبای‌روسی!+عکس

داستان‌پردازی العربیه درباره
دوشنبه 27 مهر 1394 - 21:54

داستان‌پردازی‌ و توهّمات گردانندگان شبکه سعودی العربیه نشان می‌دهد که آنها و دوستان داعشی‌شان در سوریه، ترجیح می‌دهند به جای رفتن به "بهشت"، با بمب‌های یک خلبان زن زیبای روسی به "جهنم" بروند!

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شبکه سعودی العربیه هفته گذشته و در نخستین روزهای حملات جنگنده های روسی به مواضع تروریست ها در سوریه، با سر هم کردن یک داستان ساختگی، "مدل" مشهور برزیلی را یک خلبان "زیبا"ی روسی معرفی کردند که نه تنها به داعشی‌ها در سوریه حمله می‌کند، بلکه قبل از هر پرواز با انتشار پیام های اینترنتی، به آنها توهین هم نثار می‌کند!

العربیه و اربابانش که نمی‌توانند خشم خود را از آغاز حملات روسیه به مواضع دست‌پروردگان خود در سوریه پنهان کنند، با انتشار اخبار جعلی و ساختگی سعی در انحراف افکار دارند تا تاثیر حملات چند روزۀ روسیه در برابر بی‌تاثیریِ حملات 16 ماهه ائتلاف غربی به سرکردگی آمریکا پنهان بماند.

اما این بار حامیان گروه های تروریستی در شبکه العربیه در اقدامی ناشیانه و غیرحرفه‌ای، با سر هم کردن داستانی عجیب، سعی کردند با انتشار تصویری از یک مدل برزیلی که چندین سال قبل در دوره های آموزش خلبانی در برزیل شرکت کرده بود، او را یک خلبان زن روسی جلوه دهند که "بیشترین تعداد پرواز" ضد داعش را داشته و علاوه بر حملات آتشین هوایی، به داعشی ها در اینترنت هم توهین می کند!

سایت سعودی پیش از انتشار این تصویر، حتی به خود زحمت نداده نشان آکادمی خلبانان آماتور برزیلی را هم که بر روی آستین لباس خلبانی "آنا هکمن" مدل آلمانی‌تبار برزیلی خودنمایی می کند، با "فوتوشاپ" محو کنند!

آرم آکادمی خلبانی برزیل بر لباس مدل برزیلی

بنگاه خبری آل سعود که در حمایتی آشکار، اصرار دارد تروریست‌ها را "اسلامگرا" بنامد، از قول این زن که او را «سروان خلبان بالیسلاوا، یک زن زیبا و بور روس»، معرفی می کند مدعی شده که وی در یک پیام اینترنتی کوتاه می گوید: «آیا می دانید که اسلامگرایان مرا از سگ پست تر می دانند؟»

به ادعای العربیه، «بالیسلاوا با بیان این حرف به مخالفان بشار اسد در سوریه توهین می کند، تا به این ترتیب به بمباران مواضع آنها از سوی نیروهای روسی مشروعیت بدهد»!

اما بخش جالب تر ماجرا آن است که این شبکه سعودی، از قول "اسلامگرایان" (و نه تروریست‌ها!) می نویسد: "اسلامگرایان معتقدند که اگر توسط یک زن به قتل برسند، به بهشت نخواهند رفت"؛ بدین ترتیب العربیه نگران است که مبادا داعشی هایی که به دست این خلبان زن کشته می شوند، به بهشت نروند!

العربیه در ادامه این داستان تخیلی، مدعی شده است: «رسانه های دولتی سوریه هم با چاپ عکسهایی از سروان خلبان بالسلاوا در روزهای اخیر، از او به عنوان "قهرمان روس پیروز در جنگ با تروریسم" و کسی که "درس دندان شکنی به داعش می دهد" یاد می کنند، اما عامه مردم سوریه از این همه تبلیغات برای یک "زن خارجی" به تنگ آمده اند و از خود می پرسند پس چرا از جوانان سوری که در جنگ داخلی این کشور کشته شده اند، هیچ یادی نمی شود»(!!)

آنا هکمن برزیلی، خلبان مورد ادعای العربیه

 

متن خبر ساختگی العربیه درباره خلبان موهوم روسی

 

پربیننده ترین خبرها