القاعده کلاسهای دانشجویان عدن را تعطیل کرد

القاعده کلاسهای دانشجویان عدن را تعطیل کرد
سه شنبه 28 مهر 1394 - 11:20

العالم - القاعده پس از محکم کردن جای پا در شهر عدن در جنوب یمن، شروع به تحمیل افکار و دستورات خود به مردم حتی دانشجویان دانشگاه این شهر کرده است.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، عوامل القاعده در اولین روز بازگشایی دانشگاه عدن، به دانشکده علوم مدیریت حمله کردند و با ورود به یک کلاس به بهانه اختلاط دانشجویان دختر و پسر مانع تدریس استاد شدند و استاد هم مجبور شد کلاس درس را تعطیل کرده و دانشجویان را به خانه هایشان بفرستد.

القاعده در شهر عدن اعلام تشکیل کلاس های مختلط را باعث گناه اعلام کرد و خواستار جدایی دختران و پسران شد. تروریست های القاعده اعلام کردند که اگر کلاس های دختران و پسران جدا نباشد، در دانشگاه تخته شود.

"صلاح السقلدی" نویسنده مطبوعاتی و عضو جنبش حراک جنوبی یمن در صفحه شخصی خود در فیسبوک در اعتراض به جنایت های داعش نوشت: در عدن کلاس های مختلط ممنوع است ولی جنایت مجاز است.

برخی از دانشکده های عدن در اولین روز بازگشایی دانشگاه به روی دانشجویان بسته بود زیرا عوامل مسلح القاعده آن را تصرف کرده اند. القاعده برای تخلیه دانشکده جامعه شناسی باجی به ارزش 4 میلیون ریال یمنی ( حدود 19 هزار دلار) درخواست کرده است.  

دانشکده هایی هم که باز شدند ، یا به علت سختگیری های القاعده مدتی بعد مجبور به بستن درها شدند یا پرچم های سیاه این گروه تروریستی و تکفیری روی دیوارهای دانشکده ها از جمله دانشکده حقوق به چشم می خورد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها