داعش مقررات تروریست گیری اجباری وضع کرد

داعش مقررات تروریست گیری اجباری وضع کرد
سه شنبه 28 مهر 1394 - 11:41

العالم - گروه تروریستی داعش در مناطق تحت اشغال در سوریه برای تقویت صفوف تروریستی خود مقررات سربازگیری اجباری برقرار کرده است.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، گروه تروریستی داعش، پس ازتشدید حملات هوایی روسیه به مواضع این گروه و پیش بینی ها درباره حمله زمینی بزرگ [ارتش سوریه و گروه های مردمی] در مناطق تحت اشغال خود سربازی اجباری برقرار کرده است و جوانان را برای اعزام به سربازی تعقیب می کند.

داعش "جوانان" 14 تا 40 ساله را به عنوان سرباز قلمداد و آن را فرا می خواند و به افراد زیر 40 سال اجازه ترک شهر رقه را نمی دهد.

به گفته منابع محلی خانواده های عناصر داعش و اهالی شهر، از بیم حمله قریب الوقوع ارتش سوریه و تشکل مسلح تازه تاسیس "قوی سوریا الدیمقراطیة" - متشکل از چندین گروه مسلح عرب، آشوری و کرد - رقه را تخلیه و به سمت روستاهای پیرامون این شهر فرار کرده اند.

گزارش های رسیده از مناطق تحت اشغال داعش در سوریه حاکی است که جایگاه مردمی گروه تروریستی داعش پس از تشدید حملات هوایی روسیه و پس از اعلام تشکل مزبور بیش از پیش کاهش یافته است.

از سوی دیگر عناصر برخی گروه های مسلح اعلام کردند که با توجه به حمله قریب الوقوع ارتش سوریه در جنوب حلب، به موشک های ضد تانک آمریکایی دست یافته اند.

رویترز نیز به نقل از عناصر 3 گروه مسلح در سوریه نوشت که از زمان آغاز حملات هوایی روسیه کمک های نظامی جدیدی به دست این گروه ها رسیده است. این در حالی است که سرکرده های یکی از این گروه ها که خواسته نامش فاش نشود، گفته است با وجود رسیدن مقادیر جدیدی از سلاح اما این کمک ها با توجه به حجم حمله ای که به آن ها می شود، کافی نیست.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها