فیلم اجساد نظامیان سعودی در الخوبه عربستان

سه شنبه 28 مهر 1394 - 14:20

العالم- شبکه تلویزیونی المسیره فیلمی از اجساد تعدادی از نظامیان سعودی پس از درگیری آنان با نیروهای ارتش و مردمی یمن منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، فیلم شبکه تلویزیونی المسیره یمن که نشان می دهد چند نظامی عربستان در شهر الخوبه استان جیزان (جازان) این کشور به دست ارتش و کمیته های مردمی یمن کشته شده اند.

ارتش و کمیته های مردمی یمن شهر الخوبه را به کنترل خود درآورده اند و دیروز دوشنبه توانستند حمله نظامیان عربستانی به این شهر را دفع کنند و تعدادی از آنها را به قتل برسانند.

شبکه المسیره اعلام کرد:استان های جیزان (جازان)، عسیر و نجاران درواقع بخشی از خاک یمن بوده که عربستان پیش از این سه استان مذکوررا اشغال کرده است.

ارتش و کمیته های مردمی یمن در چند عملیات اخیر خود دهها نظامی عربستان را به قتل رساندند و همچنان حملات نظامیان سعودی را دفع و  تلفات و خساراتی سنگین به آنها وارد کردند.

ناکامی سعودی ها در پیشروی درمارب

از سوی دیگر ارتش و کمیته های مردمی یمن دیروز مانع پیشروی مزدوران عربستان در استان مأرب (مرکز یمن) شدند.

یکی از فرماندهان یمنی در مصاحبه با یمنی پرس گفت: ارتش و کمیته های مردمی یمن پیشروی مزدوران عربستان به سوی منطقه کوفل استان مأرب را متوقف و تلفات و خسارات سنگینی به آنها وارد کردند در حالی که مزدوران از پشتیبانی موشکی و هوائی 7 ساعته اربابان خود برخوردار بودند.

بمباران مناطق مسکونی استان صعده

درهمین حال جنگنده های عربستان و متحدانش روزدوشنبه چند منطقه شهر حیدان استان صعده را 10 بار بمباران کردند.

منابع یمنی دراستان صعده اعلام کردند: جنگنده های متجاوز عربستان منازل مسکونی منطقه جمعه بن فاضل شهر حیدان را 10 بار با بمب های خوشه ای هدف قرار دادند  که خرابی های زیادی برجای گذاشت.

تاکنون گزارشی درباره تعداد دقیق قربانیان حملات هوائی عربستان به منطقه جمعه بن فاضل منتشر نشده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها