انتشار فیلم اسیران عربستانی در یمن

سه شنبه 28 مهر 1394 - 15:27

العالم - شبکه تلویزیونی المسیره یمن امروز (سه شنبه) فیلمی از اظهارات نظامیان به اسارت گرفته شده عربستان سعودی منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سخنگوی ارتش یمن گفت، اسرایی که امروز تصویر آنان پخش شد بخشی از اسرای ارتش عربستان هستند که توسط ارتش و کمیته های یمن به اسارت در آمده اند.

شبکه تلویزیونی المسیره همچنین در تازه ترین گزارش های خود فیلمی از اجساد تعدادی از نظامیان سعودی پس از درگیری آنان با نیروهای ارتش و مردمی یمن منتشر کرد.

فیلم شبکه تلویزیونی المسیره یمن که نشان می دهد چند نظامی عربستان در شهر الخوبه استان جیزان (جازان) این کشور به دست ارتش و کمیته های مردمی یمن کشته شده اند.

ارتش و کمیته های مردمی یمن شهر الخوبه را به کنترل خود درآورده اند و دیروز دوشنبه توانستند حمله نظامیان عربستانی به این شهر را دفع کنند و در این حمله تعدادی از نظامیان سعودی کشته شدند.

شبکه المسیره اعلام کرد: استان های جیزان (جازان)، عسیر و نجاران درواقع بخشی از خاک یمن بوده که عربستان پیش از این سه استان مزبور را اشغال کرده است.

در چند عملیات اخیر ارتش و کمیته های مردمی یمن دهها نظامی متجاوز سعودی کشته شدند و آنان همچنین حملات نظامیان سعودی را دفع و تلفات و خساراتی سنگین به آنها وارد کردند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها