صعده و صنعا، آماج بمباران سعودیها

صعده و صنعا، آماج بمباران سعودیها
چهارشنبه 29 مهر 1394 - 09:53

منابع یمنی از حملات هوایی جنگنده های سعودی به مناطق مختلف استان صعده و صنعا و شهید و زخمی شدن شمار دیگری از شهروندان یمنی خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، منابع پزشکی یمن گفتند که بمباران بخش رازح از توابع استان صعده در شمال یمن به شهادت دو شهروند یمنی و زخمی شدن یک نفر دیگر منجر شد.

یک منبع محلی گفت: جنگند های سعودی شماری از خانه ها را در دو منطقه غمار و الشوارق در بخش رازح هدف قرار دادند و سه بار نیز به بخش بنی مطر در استان صنعا حمله کردند.

یک منبع محلی دیگر نیز از حملات هوایی به ناحیه جبل الرید در منطقه الصباحیه خبر داد و گفت: در این حمله خسارتهای بسیاری به زمینهای کشاورزی و املاک شهروندان وارد شد.

در استان تعز نیز نیروهای سعودی با ادامه حملات خود، ورودی نیروگاه حرارتی بخش المخا و مرکز الصالح و اداره امنیت منطقه "الجند" را هدف قرار دادند.

درمقابل، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن پایگاههای نظامی عربستان در مناطق جیزان و عسیر در خاک این کشور را با موشک هدف قرار دادند و خودروها و مهمات آنان را منهدم کردند.

شمار زیادی از مزدوران سعودی نیز در جریان درگیری داخلی در دشت عبیده در استان مارب کشته شدند. این مزدوران خواهان دریافت حقوق ماهیانه خود برای مشارکت در جنگ بودند.

در همین حال، ستاد جنگ یمن نیز تصاویر جدیدی از دو اسیر سعودی را پخش کرد.

پربیننده ترین خبرها