دعوت ساکنان سرزمینهای اشغالی به حمل سلاح

دعوت ساکنان سرزمینهای اشغالی به حمل سلاح
چهارشنبه 29 مهر 1394 - 17:00

العالم - وزیر جنگ رژیم اسرائیل در پیشنهادی نابخردانه و بدون پیش بینی عواقب، صهیونیستهای ساکنان اراضی اشغالی را برای حفظ جان خود به حمل سلاح دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری العالم، گزارشگر شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: شهروندان اسرائیلی به حمل سلاح فراخوانده شدند.

تلویزیون رژیم درهمین حال اظهارات "موشه یعلون" وزیر جنگ رژیم اشغالگر را پخش کرد که گفت: در زمان حاضر شهروندان (رژیم اشغالگر قدس) در خط مقدم جبهه هستند. شهروندانی که در یهودا و سامره و دیگر مناطق زندگی می کنند، باید آماده باشند که ممکن است هر لحظه از سوی فلسطینیها مورد حمله قرارگیرند. هرگاه شاهد حمله به یک اسرائیلی بودند یا خود مورد حمله قرار گرفتند باید با آنچه به عنوان سلاح به همراه دارند از خود دفاع کنند.

گزارشگر اسرائیلی با طرح این موضوع که " ظاهرا موضوع ساده به نظر می رسد و شهروندان اسرائیلی مسلحانه در امکان عمومی رفت و آمد می کنند، افزود: موج حملات ضد اسرائیلی نوجوانان فلسطینی را که تحت تاثیر مطالب منتشر شده در فیس بوک قرار گرفته اند ، به این سمت سوق می دهد، این افراد با چاقوی آشپزخانه از منزل خارج می شوند تا به یک اسرائیلی حمله کنند. شهردار بیت المقدس در حالی که اسلحه گرم به همراه داشت دیده شد.همچنین سرتیپ ایال بن روئفین هفت تیر به دست در برنامه گفتگوی فرهنگی شنبه در تلویزیون اسرائیل حاضر شد.

گزارشگر اسرائیلی اضافه کرد: بررسی برخی حوادث ضد اسرائیلی نشان می دهد، نظامیانی که در منزل یا تعطیلات بسر می بردند با استفاده از اسلحه شخصی عملیات تروریستی را مهار کردند.  سؤالی که مطرح می شود این است که آیا در شرایط بحران امنیتی فعلی شهروندان اسرائیلی می توانند حفظ امنیت را از دست نیروهای امنیتی خارج کنند؟ این در حالی است که نهادهای امنیتی اسرائیل حتی الامکان نیروهای خود را در امکان مختلف توزیع و مستقر کرده است.

گزارش شبکه صهیونیستی افزود : بررسیها نشان می دهد 300 هزار شهروند اسرائیلی دارای مجوز حمل سلاح هستند.  مسأله تأمل برانگیز این است که افراد غیر حرفه ای در صحنه های درگیری سلاح بدست بگیرند که این امر ممکن است به درگیریهای مسلحانه یا به هدف گیری افراد خودی منجر شود. همچنین وجود اسلحه گرم در هر منزل سقف حوادث جنایی را در جامعه اسرائیل افزایش می دهد.بررسی ها نشان می دهد شماری از حوادث جنایی مربوط به نگهبانان یا نظامیانی است که با اسلحه گرم در منزل همسر خود را به قتل رساندند.

پربیننده ترین خبرها