شهادت دو جوان فلسطینی در قدس

شهادت دو جوان فلسطینی در قدس
پنج‌شنبه 30 مهر 1394 - 10:35

نظامیان رژیم صهیونیستی، صبح پنج شنبه به بهانه تلاش دو جوان فلسطینی برای چاقو زدن به صهیونیست ها، آنان را به گلوله بسته و به شهادت رساندند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، رسانه های رژیم صهیونیستی در بیان علت این حادثه، روایت های مختلفی مطرح کرده اند. برخی از این رسانه ها نوشتند که این دو جوان سعی داشتند سوار یک اتوبوس شوند تا در آن به دیگران چاقو بزنند که نظامیان این رژیم آنان را به گلوله بسته و مستقیما هدف قرار دادند.

برخی دیگر از رسانه ها نوشتند که این دو جوان، تلاش داشتند وارد کنیسۀ "بیت شیمش" در قدس اشغالی شوند که نگهبانان ویژۀ کنیسه آن ها را دیدند و به آن ها تیراندازی کردند، در این میان، آنان توانستند یکی از نگهبانان و یک شخص دیگر را به ضرب چاقو زخمی کنند.

اختلاف روایت های رسانه های صهیونیستی، سبب مطرح شدن این احتمال می شود که نظامیان صهیونیست، بدون دلیل اقدام به تیراندازی به فلسطینی ها کرده باشند و رسانه ها، برای توجیه این موضوع، به داستان پردازی های مختلف در این زمینه روی آورده اند.

اخیرا، صهیونیست ها به بهانۀ ترس از عملیات فلسطینی ها، به هر فلسطینی که می رسند او را به ضرب گلوله به شهادت می رسانند و این مساله تاکنون به شهادت چندین جوان فلسطینی منجر شده است.

نظامیان اشغالگر تا کنون 2 شهرک نشین صیهونیست را نیز به خیال آنکه فلسطینی هستند به قتل رسانده اند.

چندین سازمان و بنیاد حقوقی، رژیم اشغالگر صهیونیستی را به سبب قتل عمد فلسطینی ها مورد انتقاد قرار داده و تاکید کرده اند که صهیونیست ها می توانستند به جای تیراندازی به فلسطینی ها، آن ها را بازداشت کرده و مورد بازجویی قرار دهند.

26

پربیننده ترین خبرها