آماده باش در تعز برای عزیمت به جبهه های نبرد + فیلم

پنج‌شنبه 30 مهر 1394 - 11:58

مردم استان تعز در یمن از تشکیل جبهه ای مردمی برای مقابله با متجاوزان سعودی خبر داده و بر ضرورت وحدت صفوف و بسیج عمومی در جبهه های نبرد و پیوستن به نیروهای ارتش و کمیته های مردمی تاکید کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این فراخوان در گردهمایی شخصیت های آزاده، و چهره های سرشناس و شخصیت های سیاسی، اجتماعی و دانشگاهی در استان تعز صورت گرفت.

شرکت کنندگان بر مسؤولیت پذیری ملی کامل در دفاع از آب و خاک خویش در کنار نیروهای ارتش و کمیته های مردمی تاکید کردند.

"محمود الجنید" از شیوخ و چهره های سرشناس تعز به شبکه العالم گفت: اعلام بسیج عمومی برای عزیمت به همه جبهه ها از جمله جبهه باب المندب و جبهه هایی است که ائتلاف متجاوزان می خواهد از طریق آن به یمن نفوذ کند.

مردم تعز در این گردهمایی که در تکمیل کنفرانس فراگیر شهر صنعا برگزار شد، حملات و جنایات متجاوزان علیه اهالی تعز - از بمباران خانه های کاهگلی در منطقه الجندیه و کشتار در شهرک مسکونی کارگران در منطقه المخا و کشتار شرکت کنندگان در جشن عروسی در این منطقه گرفته تا کشتار در موزع و حمله به خانه های شهروندان و شخصیت های اجتماعی- را محکوم کردند.

یکی از شیوخ و چهره های سرشناس دیگر تعز به شبکه العالم گفت: متجاوزان ساختار زیربنایی یمن را هدف قرار می دهند و می خواهند این کشور را ویران کنند. شیوخ و شخصیت های اجتماعی و مردم مسئولیت کامل خود را نه تنها برای مقابله با تجاوزگری به منظور متوقف کردن آن بلکه آزادسازی خاک یمن از دست متجاوزان برعهده گرفته اند.

این گردهمایی با هشدار شدید اللحن شرکت کنندگان به متجاوزان تحت سرکردگی عربستان درخصوص پیامدهای تداوم تجاوزگریشان علیه یمن پایان یافت و آنها تاکید کردند که همچنان گورستان متجاوزان خواهند بود و آنها قادر هستند که به تجاوزگری پاسخ داده و دست متجاوزان را از کشورشان کوتاه کنند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها