کربلا آماده استقبال میلیون ها عزادار حسینی+تصاویر

کربلا آماده استقبال میلیون ها عزادار حسینی+تصاویر
پنج‌شنبه 30 مهر 1394 - 20:20

العالم - نیروهای امنیتی ، درمانی و خدمت رسانی شهر کربلا خود را برای استقبال از میلیون ها زائر امام حسین (ع) در روز عاشورا آماده کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، زوار امام حسین (ع) از شهرهای مختلف عراق و سایر کشورها همچنان وارد شهر کربلای معلا می شوند و هزاران نیروی ارتش و پلیس در ورودی ها و داخل این شهر ایست های بازرسی ایجاد کرده اند .

"علاء الغانمی" سخنگوی فرماندهی پلیس کربلا امروز پنجشنبه به شبکه خبری العالم گفت: پلیس استان کربلا همه نیروهای خود را برای تأمین امنیت زوار امام حسین (ع) در روز عاشورا به حال آماده باش درآورده است.

جاسم الفتلاوی معاون استاندار کربلا هم بیان کرد: استانداری تعداد کافی خودرو برای انتقال زائران از مسیرهای مختلف به سوی شهر کربلا آماده کرده و به خواست خدا عملیات تأمین امنیت زوار در این سال بهتر از سال های گذشته اجراء خواهد شد. 

صدها خیمه نیز در مسیرهای منتهی به شهر کربلا برای ارائه خدمات درمانی به زوار و پذیرائی مجانی از آنها نصب شده است و زوار می توانند از آنها برای گذراندن شب، استراحت و غذا خوردن استفاده کنند.

یکی از نیروهای امدادگر در مصاحبه با گزارشگر العالم گفت: ما هر سال در یکی از مسیرهای منتهی به کربلا خیمه ای برای ارائه رایگان غذا و آب به زوار و تأمین جای خواب برای آنها نصب می کنیم تا خدمتی به زوار امام حسین (ع) کرده باشیم.

به گفته مقام های محلی، استانداری و مردم کربلا توجه ویژه ای به زوار امام حسین (ع) دارند و همه گونه تلاش برای رفاه آنان به کار می گیرند.

زائردیگری گفت: زوار امام حسین (ع) از کشورهای مختلف جهان و با تعداد زیاد به کربلا می آیند و به برکت شیرخواره امام حسین(ع) غذا و آب و جای خواب برای همه آنها فراهم می شود.

 

 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها