شیخ نعیم قاسم: راه‌حل‌ها به نفع مقاومت خواهد بود

شیخ نعیم قاسم: راه‌حل‌ها به نفع مقاومت خواهد بود
جمعه 1 آبان 1394 - 07:53

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تأکید کرد، درنتیجه همکاری سوریه، روسیه و ایران راه حل‌های آتی به نفع مقاومت خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "شیخ نعیم قاسم" در بخشی از سخنرانی خود در شب هشتم محرم گفت: افقی برای راه حل‌ها نیست، ولی هنوز برخی بر تحولات منطقه‌ای تکیه دارند.
وی افزود: اگر کسانی به رویدادهای منطقه تکیه کرده اند به آنها می گویم که به سراب دل بسته اند، زیرا اگر قرار بود اتفاقی به نفع آنان بیفتد، سالهای قبل محقق می شد؛ ولی امروز و پس از همکاری سوریه و روسیه و ایران با مقاومت، آیا تحولات در سوریه و به نفع آنها است؟ به هیچ وجه بلکه نتیجه آنها راه حلی به نفع مقاومت خواهد بود.
شیخ نعیم قاسم اظهار داشت: به هر حال اگر می خواهند منتظر بمانند در حال تلف کردن زمان هستند، ولی در نهایت گزینه های آنان قابل اجرا نخواهد بود.
شیخ نعیم قاسم تأکید کرد: اکنون تنها راه حل آن است که حاکمیت مسؤولیتهایش را برعهده بگیرد و قانون انتخابات "نسبی" وجود داشته باشد؛ بر اساس این قانون افراد شایسته انتخاب خواهند شد؛ اما بر اساس قانون اکثریت کسانی که پول و نفوذ دارند روی کار می آیند و همه گروه های دیگر کنار زده می شوند که این امر اشتباه است.
وی خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر دوباره اظهاراتی تحریک آمیز شنیدیم که بیانگر ورشکستگی است. مطرح کردن مسائل فتنه انگیز بیانگر ناتوانی است و این بمبهای صوتی بی ارزش، نتیجه ای نخواهند داشت.
شیخ نعیم قاسم تأکید کرد: آنان ناسزا می گویند و ما عمل می‌کنیم، آنان فریاد می زنند و ما می‌سازیم، آنان یاوه گویی می‌کنند و ما جهاد و نبرد می‌کنیم؛ نتایج عبرت آموز خواهند بود و شما به خواست خداوند نتایج را خواهید دید.

پربیننده ترین خبرها