همراهی خبرنگار العالم با نیروهای سوری در داریا + فیلم

جمعه 1 آبان 1394 - 08:18

عملیات ارتش سوریه در شهر داریا در ریف دمشق با حمله به مواضع و مقرهای تروریست های مسلح ادامه دارد.

"حسام زیدان" خبرنگار شبکه العالم گزارش داد، عملیات ارتش سوریه در داریا ، تروریست های مسلح در غوطه شرقی را دستپاچه و سردرگم کرده است.

بر اساس این گزارش، با گسترش دامنه عملیات ارتش سوریه در امتداد دوما ، حرستا ، المرج و اطراف النشابیه در عمق منطقه الغوطه شرقی ، تروریست های مسلح با استقرار نیروی زیاد درصدد جبران خسارت ها و شکستهایشان هستند.

دراین حال، خبرهای ضد و نقیضی درباره سرنوشت سرکرده گروه موسوم به " جیش الاسلام " به نام " زهران علوش "در حمله به یکی از مقرهای تحت فرمان وی در منطقه " مرج السلطان" منتشر شده است.

ارتش سوریه درچنین شرایطی به عملیات خود ادامه می دهد و عناصر مسلح را هدف قرار می دهد.

" ثائر ابراهيم " تحلیلگر مسائل سیاسی به خبرنگار شبکه العالم گفت واضح است که دمشق پایتخت سوریه از اهمیت زیادی برخوردار است و درنتیجه حرکت به سمت ریف دمشق و پاکسازی اطراف این منطقه و گسترش دادن دامنه تحرکات ضد تروریست ها به منظور تکمیل این عملیات نظامی ضروری است.

وی افزود: این تحرکات ، عناصر تروریست را در ریف دمشق و به ویژه تروریست های جیش الاسلام را در غوطه شرقی به دردسر خواهد انداخت.

وضعیت داریا در غوطه غربی نیز برای تروریست ها بهتراز این نیست ، زیرا با ادامه عملیات ارتش سوریه درحمله به مواضع تروریست ها در خطوط مقدم و در اطراف مرقد حضرت سکینه (ع) و دیگر محورهای درگیری ، تروریست ها دراین منطقه نیز سردرگم شده اند.

به گزارش خبرنگار العالم، نیروهای ارتش سوریه به مناطق درگیری رسیده اند و با عناصر مسلح درگیر شده اند و تروریست ها درآن جا با آمادگی بالای نیروهای سوری مستقردرمنطقه روبرو شده اند.

یک افسر میدانی ارتش سوریه به خبرنگار العالم گفت که عملیات در شهر داریا درهمه محورها ادامه دارد و تحرکات نیروهای سوری در اطراف مرقد حضرت زینب(ع) از محوری به محور دیگر ادامه دارد و
تروریست ها از همه طرف زیر نظر هستند.

هدف از عملیات نظامی مستمر در عمق غوطه شرقی و شهر داریا ، گسترش دامنه حمایت و تامین امنیت دمشق است.

به گزارش خبرنگار العالم، عملیات در داریا درریف دمشق به قوت خود ادامه دارد و نیروهای ارتش سوریه ، گروه های مسلح را از ساختمانی به ساختمان دیگر تعقیب می کنند تا کل منطقه را از لوث تروریست ها پاکسازی کنند.

پربیننده ترین خبرها