پوتین : تروریستِ‌ میانه‌رو وجود ندارد

پوتین : تروریستِ‌ میانه‌رو وجود ندارد
جمعه 1 آبان 1394 - 14:24

رئیس جمهور روسیه در واکنش به تقسیمِ تروریست ها به "میانه رو" و "غیر میانه‌رو" تأکید کرد که همه تروریست ها دشمنان تمدن بشری هستند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "ولادیمیر پوتین" روز پنج شنبه در نشستِ والدای که در شهر سوچی برگزار شد، گفت: می خواهم بفهمم چه فرقی (میان تروریست های میانه رو و غیرمیانه رو) وجود دارد؛ شاید از نظر برخی کارشناسان، جنایتکارانِ میانه رو، تعداد کمتری از قربانیان را گردن می زنند، یا شاید هم به شیوه ای مهربانانه تر سرِ آن ها را قطع می کنند!!

پوتین تاکید کرد: جامعه جهانی باید بفهمد که با "دشمنِ تمدن، بشریت و فرهنگ جهانی" مواجه است.

رئیس جمهور روسیه درباره دیدار خود با همتای سوری خود نیز که چند روز پیش در مسکو صورت گرفت گفت که بشار اسد درباره آمادگی برای گفت وگو با طرف های مخالف سوری برای حل وفصل بحران قانع کرده است.

پوتین در ادامه با بیان این که اگر دمشق یا بغداد سقوط می کردند، تروریست ها مشروعیت رسمی پیدا می کردند، خاطر نشان کرد: تنها هدفِ روسیه در عملیات در سوریه، برقرار کردنِ صلح در این کشور است.

وی سپس تاکید کرد که آمریکا، با مطرح کردن حرف و حدیث درباره ادعای تهدید هسته ای ایران، در پی فریفتن روسیه و تمام جامعه جهانی است.

پوتین هدفِ آمریکا از ترویج ایران هراسی را تلاش برای تغییر معادلات قدرت به نفع واشنگتن ارزیابی کرد و هدف نهایی از این کار را "دستیابی به امکانِ دیکته کردن خواستِ آمریکا بر همگان؛ اعم از رقبای ژئوپلتیک حتی هم پیمانانش" دانست.

26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها