واشنگتن، پرونده شاهزاده متجاوز سعودی را مختومه کرد!

واشنگتن، پرونده شاهزاده متجاوز سعودی را مختومه کرد!
جمعه 1 آبان 1394 - 19:14

دستگاه قضایی آمریکا یک شاهزاده عربستانی را که متهم به آزار و اذیت یک زن است، به بهانۀ نقص مدارک از این اتهام تبرئه کرد.

 به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، دستگاه قضایی آمریکا پرونده پسر ملک عبدالله شاه پیشین عربستان را که متهم به آزار و اذیت یک زن آمریکائی است، به علت ناقص بودن مدارک مختومه اعلام کرد.

ماجد بن عبدالله بن عبدالعزیز روز 23 سپتامبر 2015 در شهر بِوِرلی هیلز در غرب لس آنجلس در ایالت کالیفورنیا به اتهام آزار و اذیت جنسی یک زن آمریکایی بازداشت شده بود.

روزنامه رأی الیوم جمعه در سایت اینترنتی خود نوشت: جِیْن رابيسِن سخنگوی دادستانی کل لس آنجلس اعلام کرده که شاهزاده ماجد عبدالعزیز (28 ساله) این هفته در دادگاه برای بررسی مساله بازداشت وی حاضر خواهد شد.

ماجد پس از ارتکاب جرم، تنها یک شب بازداشت شد و فردای آن روز با قید وثیقه 300 هزار دلاری آزاد شد.

رابیسن افزود: دادستانی کل تصمیم گرفته که بررسی اتهام آزار و اذیت جنسی از سوی شاهزاده ماجد عبدالعزیز را به علت نقص مدارک لغو کند، اما ممکن است وی به اتهامات دیگر تحت پیگرد قضایی قرار بگیرد.

در همین حال پلیس به گفته مقامات پلیس لس آنجلس، شاهدان عینی در روز حادثه در تماس تلفنی با پلیس اعلام کردند که زنی را دیده اند که خون از سر و رویش می چکید و در حالی که تلاش می کرد از دیوار خانه شاهزاده ماجد بالا برود، درخواست کمک می کرد.

این زن به پلیس گفت که شاهزاده ماجد می خواست به وی تجاوز کند. علاوه بر این زن، چهار نفر دیگر نیز شاهزاده ماجد را به بدرفتاری با خود متهم کرده اند، اما هنوز مدارکی دالّ بر وقوع تجاوز از سوی شاهزاده سعودی به پلیس ارائه نکرده اند.

پربیننده ترین خبرها