ترور فلسطینی‌ها به دست مزدوران خطرناک اسرائیل

شنبه 2 آبان 1394 - 13:58

خبرنگار شبکه العالم گزارش داد رژيم صهیونیست از يگان های مزدور و نفوذی خود برای ترور فلسطينی ها و جمع آوری اطلاعات درباره آنها استفاده می كند.

"سماح الکحله" خبرنگار العالم از شهر رام الله در کرانه باختری رود اردن گزارش داد که اشغالگران از یگان اسرائیلی‌های خود که سبک زندگی عربی داشته و به زبان عربی صحبت می کنند، برای سرکوب انتفاضه قدس همانند انتفاضه‌های گذشته استفاده می کنند؛ به گونه‌ای که از طریق این یگان به جامعه فلسطین نفوذ کرده و اطلاعات را جمع آوری می‌کنند. این یگان همچنین به مسجد الاقصی به طور مکرر یورش برده و در بازداشت فلسطینی‌ها یا ترور آنها مشارکت می کنند.
وی افزود: گلوله‌هایی که از فاصله بسیار نزدیک به جوانان فلسطینی اصابت می کند، از دهانه سلاح نظامیان اسرائیلی بیرون نمی آید بلکه از سلاح های این اسرائیلیها شلیک می شود که سبک زندگی و زبان عربی را به خوبی می دانند، و آنان بین جوانان فلسطینی برای بازداشت آنها نفوذ می کنند.
یکی از انقلابیون فلسطینی به خبرنگار العالم گفت: این اسرائیلی ها ممکن است با ما در رام الله باشند و همراه ما در راهپیمایی تا زمان وقوع درگیری ها باشند و وقتی توانستند برای نظامیان اسرائیلی که در جیپ های خود به انتظار آنها نشسته اند، پیام می فرستند و بازداشت جوانان را آغاز می کنند و ممکن است آنها را در جریان بازداشت به قتل برسانند.
این یکی از یگان های ویژه ارتش رژیم اسرائیل است که در زمان تاسیس این رژیم جعلی تشکیل شد و هدف از آن نفوذ به جامعه فلسطینی ها و جمع آوری اطلاعات درباره آنها با پوشیدن لباس های عربی و صحبت کردن به زبان عربی بود.
از سال 1988 میلادی، این یگان عملیات ترور و بازداشت نیروهای مقاومت فلسطین را به اجرا کرد.
عماد ابوحماد کارشناس امور رژیم اسرائیل به خبرنگار العالم گفت: این یگان یکی از یگان های بسیار قدیمی در ارتش اسرائیل است و این رژیم جعلی از همان آغاز تاسیس خود ضرورت وجود چنین یگانی را احساس می کرد که به شیوه عربی زندگی کند و توان صحبت کردن روان زبان عربی را داشته باشد و بتواند در بین فلسطینی ها نفوذ کند و کسانی را که ارتش اسرائیل نمی تواند بازداشت کند، بازداشت نماید.
این یگان امروز یکی از مهمترین ارکان ارتش اشغالگر برای تلاش جهت موقف کردن انتفاضه قدس هستند. درحالی که اشغالگران اسرائیلی انواع شیوه های وحشیانه را علیه فلسطینی ها اعمال می کنند، این یگان یکی از خطرناکترین و مهمترین این شیوه ها به شمار می روند. اشغالگران با این شیوه فریبکاری کرده و داخل صفوف فلسطینی ها نفوذ می کنند.

پربیننده ترین خبرها