نخست وزیر بحرین: عربستان قدرت عرب‌ها را نشان داد !!

نخست وزیر بحرین: عربستان قدرت عرب‌ها را نشان داد !!
يکشنبه 3 آبان 1394 - 20:14

نخست وزیر بحرین با تمجید از عربستان به علت کشتار مردم بی دفاع یمن گفت : عربستان با عملیات نظامی خود در یمن قدرت و عظمت فراموش شدۀ عرب ها را به آنها یادآوری کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "خلیفه بن سلمان آل خلیفه" نخست وزیر بحرین روز یکشنبه پس از رسیدن به ریاض در کنفرانسی خبری برای توجیه تجاوز خونین عربستان به یمن گفت: عربستان عملیاتی نظامی را برای پایان دادن به مداخلات خارجی در یمن به صورت قاطعانه آغاز کرد و با این عملیات قدرت ، عظمت و عزت عربها را به آنها یادآوری کرد . 
خلیفه که از 4 دهه پیش تاکنون مسند نخست وزیری بحرین را قبضه کرده است ، افزود : ما در سفر به عربستان روابط دو جانبه منامه و ریاض و تحولات منطقه و جهان را بررسی خواهیم کرد .
نظام آل خلیفه از نیروهای مسلح سعودی برای سرکوب مردم بحرین که از روز 14 فوریه 2011 برای مطالبه آزادی و دمکراسی به صحنه آمده اند ، استفاده می کنند .
خلیفه که عموی حمد بن عیسی پادشاه بحرین است ، تجاوز عربستان را که باعث تخریب بخش عظیمی از زیرساخت های یمن شده است ، نویدبخش آینده ای بهتر خواند و افزود : عملیات عربستان در یمن امید به آینده ای بهتر را در افکار مردم عرب زنده کرد .
نخست وزیر بحرین از تداوم حمایت نظام متبوع خود از مداخلات نظامی عربستان در  منطقه خبر داد و  اعلام کرد : بحرین از عربستان در همه قضایای کشورهای عربی و اسلامی و جلوگیری از مداخلات خارجی در امور این کشور هاحمایت خواهد کرد.
عربستان با دلارهای نفتی خود سازمان هایی همچون سازمان ملل متحد ، سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب را خریده است تا هیچ اعتراض و انتقادی به مداخله نظامی اش در یمن نکنند، و با عقد قراردادهای تسلیحاتی با آمریکا و غرب و پرداخت وام ها و کمک های مالی به کشورهای مختلف عربی و اسلامی، دهان آنها را نیز بسته است .
بحرین که کل تعداد نیروهای مسلحش حدود 13 هزار نفر است ، با عربستان در تجاوز به یمن همدست شده است.

پربیننده ترین خبرها