عصبانیت روزنامه سعودی از "جنجال درباره بحرین"

دوشنبه 4 آبان 1394 - 12:23

یک روزنامه سعودی، خبرهای منتشر شده درخصوص حمله به نمادهای عاشورایی و عزاداران بحرینی را "جنجال غیرقابل توجیه" توصیف کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه "الایام" در مطلبی به قلم "سعید الحمد"، از اقدام شبکه "العالم" در انتشار خبرهای حمله به نمادهای عاشورایی در بحرین و پایین کشیدن پرچم های عاشورایی و پارچه های سیاه در بحرین به شدت انتقاد کرد.
درحالیکه هرساله خبرها، تصاویر و فیلمهای متعددی از بحرین درباره حمله نیروهای امنیتی و مزدوران نقابدار به نمادهای عاشورایی و عزادارن حسینی منتشر می‌شود، این روزنامه سعودی ادعا کرد: در بحرین نمادهای عاشورایی ممنوع نیست و فشاری علیه مراسم دینی در این مناسبت صورت نمی گیرد، و این مراسم از ده ها سال و شاید هم صدها سال است که به صورت منظم هرساله در حال برگزاری است و همه امکانات لازم برای انجام آن اختصاص داده می شود.
درحالیکه از سال 2011 و آغاز انقلاب بحرین، شمار قابل توجهی از نظامیان سعودی و اردنی و چند کشور عربی دیگر همچنان برای سرکوب مردم در خدمت نظام آل خلیفه هستند، این روزنامه سعودی مدعی شد: بحرین در عالیترین وضعیت طبیعی و آرامش خود به سر می برد.!

 

پربیننده ترین خبرها