ثبت یک طلاق عجیب در عربستان!

ثبت یک طلاق عجیب در عربستان!
دوشنبه 4 آبان 1394 - 23:01

داماد عربستانی تنها دو روز پس از تشکیل زندگی مشترک، همسرش را به بهانه "بدیُمن بودن" و شورچشمی، طلاق داد و عجیب‌ترین نوع طلاق را در این کشور ثبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری العالم، این زوج سعودی بعد از برگزاری مراسم عروسی برای گذراندن ماه عسل به شهر جده رفتند که پس از بروز برخی رویدادها، داماد تصمیم گرفت عروس خود را تنها پس از گذشت دو روز زندگی مشترک طلاق دهد.

ماجرا از آنجا شروع شد که این زن و مرد عربستانی ابتدا در داخل آپارتمان اجاره ای خود شاهد افتادن پرده ای بودند که به پنجره آویزان بود، بعد برای شام به یک رستوران رفتند و زن با دیدن پیشخدمت رستوران با تعجب از همسرش پرسید: این پیشخدمت چگونه راه می رود؟ چند ثانیه بعد پیشخدمت روی زمین افتاد اما موضوع به این جا ختم نشد و زن مرد همین که به آپارتمان خود بازگشتند، زن جوان شیشه عطر را به دست گرفت و از خوش بو بودن عطر سخن گفت و چند ثانیه بعد شیشه عطر روی زمین افتاد و ریز ریز شد!

با وقوع این حادثه مرد جوان به این اطمینان رسید که همسرش منشاء بديُمني و "نحس" است.

به این ترتیب تازه داماد راه حلی جز طلاق و پایان زندگی مشترک، برای برطرف کردن ترس و نگرانی خود از شورچشمی همسرش نیافت و روز بعد همراه همسر به طائف بازگشت و به خانواده همسرش اعلام کرد که وی را طلاق داده، زیرا به این باور رسیده که شور بودن چشمان او برایش مشکل ساز است.

پربیننده ترین خبرها