ویدیو؛ کشف نیم تن خاویار در تابوت!

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 16:05

پلیس روسیه حدود نیم تن خاویار قاچاق را داخل یک آمبولانس حامل تابوت، در خاباروفسک واقع در شرق روسیه ‌کشف کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، نیروهای پلیس خاباروفسک روسیه این آمبولانس را به سبب سرعت بالا متوقف کرده بودند که در داخل آن، این مقدار خاویار قاچاق کشف و ضبط شد.

پلیس محلی در بیانیه ای اعلام کرد؛ راننده این آمبولانس به پلیس گفته که حامل جسد یک پیرزن است، اما هیچ جسدی در این خودرو وجود نداشت و به جای جسد، ‌ماموران پلیس جعبه های پلاستیکی پر از خاویار به وزن مجموعا 500 کیلوگرم را که در گوشه و کنار این خودرو و حتی در داخل تابوت پنهان شده بود، کشف کردند.

به نوشته روسيا اليوم، راننده این نعش کش و همراه وی به پلیس گفتند که از وجود ‌خاویار در بار خودرو بی خبرند. آنان مدعی شدند که 25 هزار روبل ( 400 دلار) برای حمل تابوت به یک سردخانه دریافت کرده بودند و تابوت را افرادی ناشناس ‌در داخل خودرو قرار داده اند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از مسکو،‌ ارزش محموله کشف شده در این خودرو مشخص نشده، اما قیمت هر جعبه 100 گرمی خاویار دریای خزر، در روسیه ‌دست کم 7500 روبل ( 130 دلار) است.

پلیس روسیه پس از بازداشت راننده و کمک راننده آمبولانس، جستجو برای افرادی که به ادعای راننده، تابوت را در آمبولانس قرار داده اند، آغاز کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها