با رونمایی از موشک‌های ایرانی مطرح شد؛

حکام خلیج فارس، دست به دامان گنبد آهنین

حکام خلیج فارس، دست به دامان گنبد آهنین
چهارشنبه 6 آبان 1394 - 21:55

موشک بالستیک عماد و تصاویر منتشرشده از یکی از زرادخانه‌های موشکی ایران درعمق 500 متری زمین، محافل صهیونیستی را مرعوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری العالم، گزارشگر تلویزیون رژیم صهیونیستی یا بیان  از احتمال خرید سامانه ضد موشکی گنبد آهنین اسرائیل توسط کشورهای حاشیه خلیج فارس سخن گفت.

گزارشگر تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: ایران از زرادخانه موشکی خود که شامل موشکهای میان برد و دور برد است درعمق 500 متری زمین رونمایی کرد.

وی گفت: در تصاویری که تلویزیون ایران با افتخار از این زرادخانه پخش می کرد، فرماندهان سپاه روی پرچم آمریکا و اسرائیل قدم می گذاشتند.

گزارشگر صهیونیست افزود: ایران در صورت شکست راهکارهای دیپلماسی از این موشکها بهره برداری می کند. پیش از این ایران از موشک بالستیک عماد که از نام عماد مغنیه برگرفته شده، رونمایی کرد. ایران اعلام کرده است این موشک با دستهای ایرانی ساخته شده و هدایت شونده است و تا زمانی که کلاهک تسلیحاتی آن به هدف مد نظر اصابت کند، قابل کنترل می باشد.

به گفته این تحلیلگر صهیونیست، قدرت نمایی ایران همزمان با تایید توافق هسته ای ایران با شش کشور بزرگ جهان توسط مجلس شورای اسلامی  آغاز شد. همزمان با این تهدیدات کشورهای حوزه خلیج فارس در حال بررسی مسأله خرید سامانه ضد موشکی گنبد آهنین از اسرائیل با میانجی گری آمریکا هستند. این سامانه توسط شرکت تولید جنگ افزارهای نظامی پیشرفته رافائل ساخته شده است.

پربیننده ترین خبرها