پوتین: خاورمیانه پایگاه تروریست‌ها شده است

پوتین: خاورمیانه پایگاه تروریست‌ها شده است
چهارشنبه 6 آبان 1394 - 22:27

رئیس جمهور روسیه در پیامی خطاب به مسئولان امنیتی کشورهای عضو سازمان کشورهای مستقل همسود بر لزوم هماهنگی بیشتر در زمینه مبارزه با تروریسم تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه تاکید کرد؛ گروه های تروریستی نیروهای جدید خود را در خاورمیانه آموزش می دهند سپس برای برهم زدن امنیت و آرامش، آنها را به مناطق دیگر می فرستند.

پوتین در پیامی خطاب به رؤسای دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی کشورهای عضو سازمان کشورهای مستقل مشترک المنافع (CIS) آورده است: اوضاع ژئوپلتیک کنونی جهان ایجاب می کند که ما به دنبال روش های مؤثر جدید برای مقابله با مشکلات و خطرات پیشِ رو باشیم.

رئیس جمهور روسیه افزود: افزایش فعالیت تروریست ها و وارد شدن گروه های افراطی در حوزه جرایم سازمان یافته فرا قاره ای امروز به خطری بسیار بزرگ تبدیل شده است.

ولادیمیر پوتین از اوضاع خاورمیانه و شمال آفریقا ابراز نگرانی شدید کرد و افزود : تروریست ها از خاورمیانه به عنوان پایگاهی برای جذب و آموزش نیروهای جدید خود استفاده می کنند تا از آنها در آینده برای برهم زدن امنیت و آرامش دیگر کشورها استفاده کنند.

پوتین در پیام خود بر لزوم افزایش همکاری کشورها در زمینه مبارزه با تروریسم تأکید کرد و گفت: باید از روش های مؤثرتر و هماهنگ تر برای دست یابی به اهداف مرتبط با مبارزه با تروریسم استفاده کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها