صهیونیست ها دو جوان فلسطینی را شهید کردند+تصاویر

صهیونیست ها دو جوان فلسطینی  را شهید کردند+تصاویر
پنج‌شنبه 7 آبان 1394 - 12:09

العالم - نظامیان اشغالگر رژیم صیهونیستی امروز(پنجشنبه) دو جوان فلسطینی را در جبل المکبر و الخلیل به شهادت رساندند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یک فلسطینی ساکن محله جبل المکبر در قدس اشغالی پس از اینکه به خاطر موانع بتنی وضع شده از سوی ارتش صهیونیستی که باعث ترافیک سنگین و بسته شدن خیابان اصلی این محله شده بود، نتوانست در فرصت مناسب خود را با آمبولانس به بیمارستان برساند، جانش را از دست داد تا دومین شهید بیست و نهمین روز انتفاضه قدس لقب بگیرد.

منابع قدس اشغالی گزارش کردند که پلیس رژیم صهیونیستی حاضر به همراهی این آمبولانس بخش مراقبت های ویژه برای انتقال مریض از منزلش در محله مدارس به مرکز پلیس "عوز" نشد و در حالی که انتظار می رفت این آمبولانس بیمار را در عرض 2 دقیقه به بیمارستان انتقال دهد به خاطر بسته بودن خیابان مدارس و خیابان غزیل، این آمبولانس مجبور به حرکت از طریق راه های فرعی شد و در نهایت مدت زمان رسیدن آن به بیمارستان تقریبا 10 دقیقه به طول انجامید.

در ادامه این ماموریت انتقال بیمار به مرکز درمانی، پس از رسیدن آمبولانس به مرکز پلیس عوز نیز وقت زیادی برای انتقال وی به بخش مورد نظر تلف شد و این طولانی شدن زمان انتقال بیمار به مرکز درمانی باعث از دست رفتن جان وی شد.

نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز(پنجشنبه) همچنین با تیراندازی به سمت یک جوان فلسطینی اهل شهر الخلیل او را مستقیما هدف قرار داده و به شدت زخمی کردند که لحظاتی پیش خبر شهادت وی منتشر شد.

نظامیان صهیونیست مدعی شدند که این جوان فلسطینی را پس از حمله با سلاح سرد به یک نظامی صهیونیستی که منجر به زخمی شدن وی شد، هدف قرار داده اند، اما شاهدان عینی این ادعای آنها را تکذیب کردند.

صهیونیست های مستقر در ایست بازرسی واقع در محله سلایمه که به ایست بازرسی شماره 160 معروف است مستقیما به سمت جوان 20 ساله فلسطینی تیراندازی کردند و وی در اثر شدت جراحات و خونریزی شدید جان خود را از دست داد.

یک شاهد عینی این حادثه اظهار داشت که دانش آموزان یک مدرسه ابتدایی اقدام به پرتاب سنگ به سمت نظامیان صهیونیست مستقر در ایست بازرسی نظامی شماره 160 کردند که منجر به زخمی شدن یک نظامی صهیونیستی از ناحیه سر شد و همزمان با این حادثه جوان فلسطینی مذکور در حال عبور از نزدیکی این محل بود و نظامی مذکور با تیراندازی گسترده به سمت وی باعث زخمی شدن شدید او شد.

اما رسانه های صهیونیستی مدعی شدند که این نظامی صهیونیستی در اثر حمله با سلاح سرد از ناحیه گردن زخمی شده و با آمبولانس به بیمارستان منتقل شده و جوان فلسطینی در اثر تیراندازی نظامی صهیونیستی زخمی شده است و همچنان بر روی زمین در حال خونریزی است.

پایگاه صهیونیستی "0404" اعلام کرد که این جوان فلسطینی در اثر شدت جراحات وارده و خونریزی زیاد به شهادت رسیده است، اما منابع صهیونیستی هنوز این خبر را تایید نکرده اند.

 

پربیننده ترین خبرها