ملکه زیبایی تایلند با مادر فقیرخودچه کرد؟

ملکه زیبایی تایلند با مادر فقیرخودچه کرد؟
جمعه 8 آبان 1394 - 18:11

العالم - ملکه زیبایی تایلند، برای نشان دادن عشق خود به مادرش و قدردانی از زحمات وی در طول زندگی اش ، تصویر زیبایی خلق کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ملکه زیبایی تایلند علی رغم شهرت و آوازه ای که در یک ماه گذشته به دست آورده، برای بوسیدن پای مادر نظافتچی اش جهت تقدیر و تشکر خم شد بدون اینکه در برابر دوربینهای عکاسی و فیلمبرداری احساس کند چیزی از ارزشش کاسته شده است.

 " کانیتا واسینگ" 17 ساله ماه گذشته توانست  لقب ملکه زیبایی را از آن خود کند. وی هم چنین با  رفتار متواضعانه مبنی بر بوسیدن پای مادر، توجه و همراهی افکار عمومی را بیش از پیش به خود جلب کرد.

وی پس از بازگشت به زادگاهش در حالی که نوار و تاج درخشنده ای برتن داشت در برابر مادرش خم شد و پای وی را بوسید.

گویا وی می خواست با این رفتارخود به مادرش بگوید که وضعیت کنونی را مدیون تلاشها و زحمتهای وی است که برای  خانواده کشیده  تا کانیتا بتواند به این مقام برسد.

واسینگ به پایگاه اخبار هنری "دراما ویور" گفت: من هرگز از شغل مادرم احساس حقارت نمی کنم و موقعیت کنونی خود را مدیون مادرم هستم زیرا ما شرافتمندانه کسب درآمد می کنیم پس چرا باید خجالت کشید.

این همه ماجرا نبود بلکه روزنامه ها و پایگاههای اجتماعی عکس ملکه زیبایی تایلند را در حال کمک به مادرش در جمع آوری زباله ها نشان می دادند بدون اینکه خجالت بکشد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها