عربستان انتقام شکستهای خود را از مردم یمن می‌گیرد

عربستان انتقام شکستهای خود را از مردم یمن می‌گیرد
دوشنبه 11 آبان 1394 - 14:37

متجاوزان سعودی برای گرفتن انتقام شکست خود در منطقه صرواح در استان مارب، افراد بیگناه را کشتند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، عربستان سعودی با دهها حمله هوایی به صنعا پایتخت یمن و استان های صعده ، حجه و تعز را هدف قرار داد. به گفته منابع محلی، در این حملات پنج عضو یک خانواده کشته شدند.

هواپیماهای سعودی با دهها راکت و موشک و به ویژه بمب های خوشه های مناطق مختلف استان صعده به خصوص منطقه حیدان را هدف قرار دادند که براثر آن خانه های شهروندان ویران شد.

به گفته منابع محلی، جنگنده های سعودی به مناطق مسکونی در منطقه وادی المدام تعز و بازاری در منطقه الشریجه و مدرسه ای در خیابان الستین و دانشگاه تعز حمله کردند. در حملات به منطقه وادی المدام تعز چند نفر از اعضای یک خانواده را کشتند.

در حملات هوایی سعودی به صنعا و استان حجه خانه ها و مزارع شهروندان هدف قرار گرفت و براثر آن شماری شهید یا زخمی شدند.

هواپیماهای سعودی برای انتقام گرفتن از نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی به علت دفع حمله متجاوزان به بازار صرواح این  منطقه را باردیگر هدف قرار دادند.

در درگیری های شدید نیروهای یمنی شماری از نظامیان سعودی و مزدوران را کشتند و خودروهای آن ها را منهدم کردند.

مردم منطقه دمت در استان الضالع نیز دو پایگاه مزدوران ریاض را پاکسازی و یک خودروی نظامی و مقادیری سلاح و مهمات آن ها را مصادره کردند. 

نیروهای مشترک یمنی با موشک و راکت پایگاههای نظامی القرن و الرمضه را در جیزان هدف قرار دادند که براثر آن شماری از نظامیان سعودی کشته و یا زخمی شدند و یک تانک آبرامز سعودی در روستای المعنق منهدم شد و سرنشینان آن از پا درآمدند.

در عسیر نیز نیروهای یمنی سکوی پرتاب موشک در روستای المحازه را منهدم کردند و پایگاه حدیش و همچنین دو پایگاه رجلا و المخروق در نجران را هدف قرار دادند.

در این حال وزارت کشور عربستان به کشته شدن یک نظامی سعودی در منطقه جیزان در حملات نیروهای یمنی اذعان کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها