کشته شدن 40 داعشی در عراق

کشته شدن 40 داعشی در عراق
دوشنبه 11 آبان 1394 - 21:13

العالم - واحد اطلاع رسانی بسیج مردمی عراق اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته 40 تروریست داعشی در عراق کشته شدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ارتش عراق امروز (دوشنبه) اقدام به خنثی سازی دهها بمب و پاکسازی منطقه "الشرع" در غرب استان "الانبار" نمود.
نیروی هوایی ائتلاف نیز تجمع تروریست ها در الانبار را بمباران کردند که در اثر این حملات 5 عنصر تروریست داعش نیز کشته شدند.
به نوشته روسیا الیوم، 10 مقر و پایگاه داعش، دو ستاد فرماندهی و دو پایگاه پدافند ضد هوایی این گروهک تروریستی در مناطق درگیری عراق توسط جنگنده - بمب افکن های ائتلاف منهدم شد. 
ارتش عراق امروز هم با ادامه عملیات خود در استان الانبار، اقدام به پاکسازی منطقه پل "البو فراج" نزدیک "رمادی" از بمب های کار گذاشته شده و همچنین انهدام دو موضع داعش در جنوب شرق آن نمود و هواپیماهای ائتلاف نیز دو سایت موشکی داعش را منهدم کردند.
خبر دیگر از عراق این که، توپخانه سنگین ارتش این کشور نیز اهدافی را در "بستان" استان الانبار و همچنین یک انبار تجهیزات داعش را منهدم کرد که در اثر آن شماری از عناصر داعش کشته و یا زخمی شدند.
بمب افکن های نیروی هوایی عراق نیز 3 موضع تروریست های داعش را در منطقه "الکرطان" الانبار منهدم کرد که تروریست های داخل آن همگی کشته شدند. 
فرماندهی عملیات بغداد هم امروز به عملیات آزادسازی منطقه "الکرمه" در نزدیکی رمادی ادامه داد که در اثر هدف قرار دادن دو موضع تروریست های داعش، 11 عنصر این گروهک کشته 4 تروریست دیگر نیز زخمی شدند.   
فرماندهی عملیات "سامرا" نیز اعلام کرد: 7 تروریست داعش را طی عملیاتی در منطقه اطراف سد سامرا به قتل رسانده است.  

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها