خوشحالی اردوغان، نفرت از "توییتر" را از یادش بُرد!

خوشحالی اردوغان، نفرت از
دوشنبه 11 آبان 1394 - 22:14

رئیس جمهوری ترکیه نتوانست خوشحالی خود را از پیروزی حزبش (عدالت و توسعه) در انتخابات پارلمانی ترکیه مخفی کند و با نوشتن مطالبی در توییتر خود، خوشحالی‌اش را اظهار کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، " رجب طیب اردوغان " رئیس جمهوری ترکیه که به ترس از تکنولوژی معروف است و پیشتر خواهان "نابودی" توییتر شده بود، پس از پیروزی حزب عدالت و توسعه در انتخابات پارلمانی روز یکشنبه، نوشت: "می خواهم این پیروزی را به همه احزابی که در انتخابات روز اول نوامبر شرکت کردند، و نیز به همه شهروندانی که با شرکت درانتخابات و رای گیری، اراده ملی خود را نشان دادند، تبریک بگویم".

اردوغان در مطلبی دیگر نوشت: به حزب عدالت و توسعه که به تنهایی قدرت را دراختیار دارد، و نیز به برادرم "احمد داوود اوغلو" رئیس حزب عدالت و توسعه و نخست وزیر نیز این پیروزی را تبریک بگویم.

اردوغان در گذشته، ناخرسندی خود را از شبکه های اجتماعی اعلام کرده بود و حتی قبل از انتخابات محلی که مارس 2014 برگزار شد، متعهد شده بود که توییتر را نابود خواهد کرد.

رئیس جمهوری ترکیه ماه اوت 2014 ، شبکه های اجتماعی را به "چاقویی در دست قاتل" تشبیه کرده و گفته بود که تمایلی به گذاشتن مطلب در این شبکه ها ندارد. در ادامه دولت ترکیه چند روز قبل از انتخابات مارس 2014 ، پایگاه های توییتر و یوتیوب را به علت استفاده از نوارهای صوتی که اردوغان و اطرافیان را در ارتباط با رسوایی فساد محکوم می کرد، مسدود کرده بود.

اردوغان اولین نوشته خود در توییتر را فوریه سال گذشته و در روز ملی مبارزه با دخانیات به ثبت رساند و در آن، استفاده از دخانیات را محکوم کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها