ویدیو؛ "شاهزاده‌ام، هر کاری بخواهم می‌کنم"!

دوشنبه 11 آبان 1394 - 22:31

العالم - مجری یک شبکه آمریکایی خبر رسوایی اخلاقی "ماجد بن عبدالله بن عبدالعزیز" شاهزاده سعودی را که به تجاوز و اذیت و آزار زنان در قصرش در "لس آنجلس" متهم است، با تمسخر و به کارگیری عباراتی عجیب قرائت کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ماجد که پسر "عبدالله" پادشاه سابق عربستان است، یک ماه قبل پس از آنکه همسایگانش در محله "بورلی هیلز" پس از شنیدن صدای فریاد زنی که در خارج قصر در حال خونریزی بود، پلیس را آگاه نمودند، بازداشت شد اما پس از آن به قید ضمانت آزاد گردید. 

مجری آمریکایی پس از تشریح برخی اتفاقاتی که در قصر 37 میلیون دلاری محل اقامت شاهزاده سعودی رخ داده و از انحراف اخلاقی شدید و کم سابقۀ وی حکایت دارد، تاکید می کند که وقتی یکی از این زنان علت انجام این کارها را از ماجد می پرسد، او چنین جواب داده است: "من شاهزاده ام، هر کاری بخواهم انجام می دهم. شما آدم نیستید"!

مجری شبکه آمریکایی در ادامه می گوید: ماجد الان آمریکا را ترک کرده و رفته است، اما نکته قابل توجه این است که نظام سعودی که دولت آمریکا با آن پیمان نظامی دارد و میلیاردها دلار برای ادامه سلطه آن هزینه می کند و به آن سلاح و بمب می دهد تا فقیرترین ملت خاورمیانه یعنی یمنی ها را در همسایگی خودش به قتل برساند! اینها هم پیمانان ما در خاورمیانه هستند..

وی در پایان با لحنی تمسخر آمیز ادامه می دهد: اگر قرار باشد که ما روزی به خاطر عربستان وارد جنگ شویم، از حالا می گویم، نمی خواهم مالیاتم برای این کار هزینه شود و هرگز نمی توانید فرزندان مرا برای چنین جنگی ببرید!

روزنامه "دیلی میل" در این باره نوشت: وکلای 3 زن خدمتکار دیگر به خاطر برخورد نامقبول شاهزاده ماجد علیه آنان از جمله برخورد خشن، زندانی کردن، توهین و ایجاد رعب و وحشت که باعث چالش های روانی و جسمی برای آنان شده، شکایت کردند.

این روزنامه آمریکایی می افزاید: شاهزاده فاسد سعودی همواره در کلوپ های شبانه آمریکا تردد دارد. 

پربیننده ترین خبرها