تاکتیک‌های ارتش سوریه علیه تروريست‌ها در حلب + فیلم

چهارشنبه 13 آبان 1394 - 15:01

حومه جنوبی حلب (العالم)- ارتش سوریه در ادامه پیشروی در حومه جنوبی حلب توانست برخی از روستاها و بلندهای راهبردی این منطقه را تحت کنترل بگیرد.

خبرنگار شبکه العالم روز چهارشنبه گزارش داد، پیشروی ارتش سوریه در حومه جنوبی حلب متوقف نمی شود، به گونه ای که عملیات نیروهای سوری به صورت شبانه روزی علیه عناصر مسلح ادامه دارد، و این نیروها هر ساعت پیروزی های جدیدی کسب می کنند.

ارتش سوریه اخیرا توانست پس از درگیری های سخت و پس از شکست عناصر مسلح و عقب نشینی آنها، بر روستاها و بلندهای و برخی مناطق راهبردی در منطقه تسلط یابد.
یکی از سربازان سوری در گفتگو با خبرنگار شبکه العالم گفت: ارتش سوریه اکنون در حومه جنوبی حلب نزدیک روستای الحاضر و العیس حضور دارد.

ارتش در حال پیشروی مستمر تا نابودی کامل تروریست های داعش و النصره است.
ارتش سوریه توانست شمار زیادی از خودروهای عناصر مسلح را در این درگیری ها منهدم کند و شماری از عناصر تروریست مسلح را نیز به هلاکت برسانند.
تاکتیک های اعمال شده در اتاق فرماندهی مشترک ارتش سوریه با نیروهای متحد آن سبب شد که تروریست ها با متهم کردن یکدیگر به خیانت، پا به فرار بگذارند.
یکی از فرماندهان ارتش سوریه در این خصوص در گفتگو با خبرنگار العالم گفت: ارتش سوریه توانست بر برخی از مناطق شرقی و جنوبی حلب از جمله روستای الحاضر و انبارهای سوخت در منطقه تل العیس و بلندی های الحاکمه تسلط یابد.
ربیع کلاوندی خبرنگار العالم در گزارش خود افزود: ارتش سوریه بر بلندهای و مناطق راهبردی مانند تل دادین و الشغیتله در حومه جنوبی حلب تسلط یافت و پیشروی آن همچنان ادامه دارد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها