رمادی از چهار محور محاصره شد

رمادی از چهار محور محاصره شد
چهارشنبه 13 آبان 1394 - 15:08

رئیس شورای استان الانبار عراق با اشاره به محاصره شهر رمادی از چهار محور از ساکنین این شهر خواست که برای حفظ جانشان، خود را به نیروهای عراقی برسانند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "صباح کرحوت" روز چهارشنبه اعلام کرد: ما از ساکنین شهر رمادی می خواهیم که شهر را ترک کنند و خود را به نیروهای ارتش که اطراف آن مستقر شده اند برسانند، تا از حملات قریب الوقوع ارتش در امان باشند.
سومریه نیوز به نقل از کرحوت تأکید کرد: نیروهای ارتش ، پلیس و اداره مبارزه با تروریسم در چهار محور در اطراف رمادی مستقر شده اند .
کرحوت خاطرنشان کرد: هدف ما حفظ جان مردم هنگام حمله به شهر رمادی برای پاکسازی آن از تروریست ها است .
رئیس شورای استان الانبار در غرب عراق اعلام کرد: ارتش به زودی عملیاتی را برای آزادسازی رمادی از سیطره داعش اجرا خواهد کرد .
"عید عماش" سخنگوی شورای استان الانبار نیز اعلام کرد: داعش در شهر رمادی توان و قدرت  خود را از دست داده و ضعیف شده است، زیرا ارتش همه مسیرهای پشتیبانی این گروه تروریستی را که منتهی به این شهر می شد ، به کنترل خود درآورده و مسدود کرده است .
عماس خاطرنشان کرد: ارتش از ساکنین رمادی می خواهد که شهر را ترک کنند ولی داعش از خروج آنها جلوگیری می کند، زیرا می خواهد از آنان به عنوان سپر انسانی استفاده کند.
فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق نیز دیروز سه شنبه از ساکنین شهر رمادی خواسته بود که این شهر را هر چه زودتر ترک کنند. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها