تخریب مسجد و منازل فلسطینیان قدس + فیلم

پنج‌شنبه 14 آبان 1394 - 22:53

قدس اشغالی(العالم)- شهرداری صهیونیستی در قدس اشغالی بخشنامه تخریب مسجد "القعقاع" در "سلوان" واقع در جنوب "مسجدالاقصی" را به بهانه نداشتن مجوز صادر کرد.

"خضر شاهین" خبرنگار شبکه العالم روز پنجشنبه از قدس اشغالی گزارش داد، مسوولان صهیونیست اخطاریه های تخریب تاسیسات تجاری در این منطقه را ابلاغ کردند. 
شهرداری صهیونیستی درقدس اشغالی، اخطار داده که مسجد، کارواش و خانه های فلسطینیان را در "سلوان" واقع در جنوب مسجد الاقصی به بهانه نداشتن مجوز ویران می کند.   
"فخری ابو ذیاب" عضو کمیته دفاع از اراضی و املاک سلوان به خبرنگار العالم گفت: سیاست مجازات گروهی رژیم صهیونیستی به ویژه شهرداری صهیونیستی در قدس، علیه شهروندان فلسطینی در زمینه تخریب خانه ها، مساجد یا مغازه های فلسطینیان به خاطر شکستن روحیه و کرامت آنان و منحرف کردن توجه شان از انتفاضه قدس است. 
ماموران شهرداری صهیونیستی در قدس اشغالی از صبح امروز اخطاریه تخریب مسجد القعقاع در محله "عین اللوزه" در سلوان و تخریب کارواش در محله "بئر ایوب" را به دیوار نصب و به تصویربرداری از شماری از تاسیسات تجاری و مسکونی فلسطینیان به منظور صدور اخطاریه تخریب برای آنان اقدام کردند.
اخطار تخریب مسجد فلسطینیان دومین اخطاریه از این نوع در کمتر از یک ماه است.
"فوزی ابو تایه" امام جماعت مسجد القعقاع در سلوان در جنوب قدس گفت: اشغالگران مدعی هستند این مسجد بدون مجوز است، درحالی که این بهانه است چون می دانند اصلا به فلسطینیان مجوز ساخت و ساز نمی دهند، اگر مسجد نسازیم فلسطینیان برای نماز کجا بروند؟.
مناطق قدس شاهد حمله بی سابقه ماموران شهرداری صهیونیستی، نوشتن جریمه های سنگین برای صاحبان خانه ها، مغازه ها و شرکت ها برای وارد آوردن فشار بیشتر به فلسطینیان این منطقه است.
ارتش صهیونیستی هر طرحی را برای وادار کردن اهالی فلسطینی قدس به مهاجرت مانند بازداشت، ایجاد پست های بازرسی و مناطق نظامی یا انهدام خانه ها و مغازه های مردم برای آواره کردن آنان اجرا می کند.

پربیننده ترین خبرها