شمار کشته های صهیونیستها به 14 نفر رسید

شمار کشته های صهیونیستها به 14 نفر رسید
شنبه 16 آبان 1394 - 08:26

العالم - با کشته شدن دو نظامی رژیم اشغالگر اسرائیل در مناطق مختلف، شمار کشته های صهیونیست ها در انتفاضه فلسطین به 14 نفر رسید.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، درعملیات روز جمعه فلسطینیان در کرانه باختری به ویژه شهر الخلیل، 2 نظامی صهیونیستی به هلاکت رسیده و 4 تن دیگر مجروح شدند . بدین گونه شمار کشته های صهیونیستی تا این لحظه به 14 نفر و مجروحان آنها به 300 نفر رسید.

یک تک تیرانداز فلسطینی شامگاه روز جمعه دو نظامی رژیم صهیونیستی را در منطقه "بیت عنون" در نزدیکی الخلیل هدف قرار داد که در این عملیات هر دو نظامی به هلاکت رسیدند.

منابع خبری نخست از هلاکت یکی از این نظامیان و مجروح شدن نظامی دیگر خبر داده بودند اما نظامی دوم هم در نهایت بر اثر شدت خونریزی و جراحات وارده به هلاکت رسید.

پلیس رژیم صهیونیستی از ترس تک تیراندازان مقاومت از نیروهای ستاره سرخ داود خواستند وارد این منطقه نشوند و این 2 نظامی را با خودروی شخصی به بیمارستان هداسا عین کارم انتقال دادند.

رژیم صهیونیستی طبق روال معمول خبر هلاکت دو نظامی خود را به طور رسمی اعلام نکرده است اما رسانه های عبری زبان ابتدا خبر هلاکت یکی از نظامیان را تایید کرده و پس از دو ساعت از هلاکت نظامی دوم خبر دادند.

این در حالی است که در عملیاتی مشابه در الخلیل، 3 نظامی دیگر رژیم صهیونیستی توسط مبارزان فلسطینی هدف قرار گرفته و به شدت مجروح شدند.

روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت در این باره نوشت که این 3 نظامی توسط تک تیراندازان فلسطینی از منطقه ای در نزدیکی حرم حضرت ابراهیم (ع) در الخلیل هدف قرار گرفتند.

منابع صهیونیستی حال یکی از مجروحان را به شدت وخیم اعلام کرده اند.

همچنین در عملیاتی دیگر در داخل شهرک شاعر بنیامین در شرق رام الله یک شهرک نشین صهیونیست پس از حمله جوانی فلسطینی به وی با سلاح سرد به شدت مجروح شد و 4 صهیونیست دیگر هم دچار رعب و وحشت شدند.

در عملیات صبح روز جمعه در الخلیل نیز یک جوان فلسطینی با سلاح سرد به یک صهیونیست حمله شد و او را مجروح کرد.

از سوی دیگردر نتیجه ادامه درگیری های در مناطق مختلف کرانه باختری و نوار غزه در جمعه خشم یک بانوی 72 ساله فلسطینی در الخلیل و یک جوان فلسطینی در شرق خان یونس در نوار غزه به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

همچنین نزدیک به 100 فلسطینی در درگیری های کرانه باختری و شماری هم در درگیری های نوار غزه به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست مجروح شدند که به این ترتیب شمار شهدای انتفاضه تا روز سی و هفتم به 78 نفر رسید.

پربیننده ترین خبرها