ائتلاف دولت قانون:

کاهش بودجه نیروهای داوطلب عراق خط قرمز است

کاهش بودجه نیروهای داوطلب عراق خط قرمز است
شنبه 16 آبان 1394 - 12:07

العالم - عضو ائتلاف "دولت قانون" در پارلمان عراق با هشدار درباره کاهش اعتبارات نیروهای داوطلب مردمی که با داعش می جنگند، در بودجه سال 2016، آن را خط قرمز اعلام کرد.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، کامل ناصر الزیدی، نماینده مجلس عراق و عضو ائتلاف حاکم "دولت قانون" با انتشار بیانیه ای خاطرنشان کرد: تثبیت بودجۀ "الحشد الشعبی" (نیروهای داوطلب مردمی عراق) و برآورده کردن نیازهای آنها باعث تقویت جبهه های نبرد با تروریست ها می شود و پاداش فداکاری های نیروهای مردمی در دفاع از عراق و مقدسات اسلامی در برابر تروریست هاست.

وی افزود: بودجه تخصیص داده شده به نیروهای داوطلب مردمی عراق خط قرمز است و کسی نباید متعرض آن شود زیرا تضمین کننده پیشروی این نیروها در صحنه نبرد و آزادی مناطق تحت اشغال است.

عضو ائتلاف دولت قانون، تاکید کرد که نمایندگان پارلمان تلاش می کنند تا نیروهای داوطلب مردمی همه حقوق قانونی خود را در جبهه های نبرد به دست بیاورند و خاطرنشان کرد که بودجه مربوط به این این نیرو و نیروهای امنیتی باید تمام نیازهای نظامی و لجستیکی آنها را در جنگ با داعش برآورده کند.

احمد الاسدی سخنگوی هیات نیروهای داوطلب مردمی عراق روز پنجشنبه با انتقاد از ضعف بودجه های تخصیص داده شده به نیروهای داوطلب مردمی در بودجه سال 2016 گفته بود که این بودجه حداقل نیاز این نیرو را نیز برطرف نمی کند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها