ارتش سوریه 250 کیلومتر از حومه حلب را آزاد کرد+ویدیو

شنبه 16 آبان 1394 - 17:25

حلب، (العالم) ـ ارتش سوریه حدود 250 کیلومتر مربع و بیش از 50 منطقه و تپه راهبردی در حومه جنوبی حلب و مناطقی از حومه لاذقیه را آزاد کرد.

به گزارش خبرنگار شبکه العالم از حلب، با ادامه درگیریها میان ارتش سوریه و گروه های تروریستی در حومه حلب، از آغاز این درگیری ها تاکنون، مناطق آزاد شده توسط ارتش سوریه به بیش از 250 کیلومتر مربع رسیده که شامل 52 منطقه و شماری از تپه های راهبردی است که برای بیش از 4 سال تحت سیطره عناصر تروریستی بودند.

بر اساس این گزارش، بزرگترین محل تجمع عناصر جبهه النصره در حومه جنوبی حلب در مناطق العیس، الزربه و الحاضر امروز (شنبه) زیر آتشباران ارتش سوریه قرار گرفت.

یک افسر میدانی در ارتش سوریه در گفت وگو با خبرنگار شبکه خبری العالم گفت: این منطقه و ساکنین آن به مدت 4 سال از اقدامات تخریبی گروههای تروریستی در رنج و محنت بودند.

در اثر حملات امروز ارتش سوریه و استفاده از تاکتیک های نظامی، مقرها و مواضع تروریست ها در اطراف تپه های المحروقات و السرو و المقبره در جنوب حلب و همچنین اذعان گروههای تروریستی، بیش از 88 نفر از جمله 25 سرکرده و مسئول نظامی جبهه النصره در این عملیات کشته شدند.

ارتش سوریه همچنین امروز اتاق عملیات عناصر تروریست ها در مناطق العامریه، شیخ سعید و صلاح الدین را که برای حمله به ورودی جنوبی شهر حلب در حال برنامه ریزی بودند، هدف قرار دادند و نقشه های آنها را به شکست کشاندند.

خبرنگار العالم در حلب گزارش داد: کنترل تپه ها یکی از راهبردهای ارتش سوریه در عملیات نظامی خود در حومه جنوبی حلب است که این امر علت پیشروی سریع و شکست تروریست ها را تبیین می کند.

AM – 07 – 12:48
 

پربیننده ترین خبرها