گزارش خبرنگار العالم از آخرین تحولات سوریه +فیلم

دوشنبه 18 آبان 1394 - 21:00

سوریه، (العالم)- پیشروی نیروهای ارتش سوریه در مناطق و روستاهای جنوب استان حلب، تروریست های مستقر در این مناطق را به عقب‌نشینی به سوی استان ادلب وادار و عرصه را بر آنها تنگ کرده است.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار شبکه خبری العالم در سوریه، عملیات ارتش سوریه در جنوب استان حلب ادامه دارد و با سیطره ارتش بر روستاهای تل مامو، عزیزه سمعان و الزراوی، شمار روستاهای آزاد شده از آغاز "نبرد پیروزی" در این منطقه به 55 روستا رسیده است.

 خبرنگار العالم در سوریه در این گزارش تاکید کرد که هر کس نقشه پیشروی های میدانی ارتش سوریه را مطالعه کند، به سادگی متوجه می شود که روستای الحاضر به عنوان مقر اصلی تروریست های النصره در این منطقه به طور کامل در میان گاز انبر ارتش سوریه قرار گرفته است.

 نیروهای ارتش سوریه شب گذشته در درگیری با تروریست هایی که به تله الکباره در جنوب استان حلب حمله کرده بودند، شماری از آنها از جمله 3 سرکرده و مسؤول نظامی گروهک موسوم به احرار الشام را کشتند.

بنا به گزارش خبرنگار العالم، همزمان با پیشروی های ارتش سوریه، حملات هوایی جنگنده های روسیه به مواضع تروریست ها در مناطق مختلف سوریه و خطوط امدادرسانی آنها ادامه دارد.

"مرهف حمدان" خبرنگار العام در حمص نیز در گزارشی با اشاره به آخرین دستاوردهای ارتش سوریه در این منطقه، اعلام کرد: عملیات نیروهای ارتش سوریه در جنوب و شرق استان حمص ادامه دارد و ارتش این کشور توانسته در عملیاتی ویژه ضمن پیشروی در دو محور و به دست گرفتن کنترل چند منطقه، چند خودرو مجهز به مسلسل متعلق به تروریست ها را منهدم و شماری از تروریست ها را به درک واصل کند.

 "حسن دیر بعلباوی" سرکرده سلفی گروهکی که با داعش بیعت کرده و مسیر عبور تروریست های دیر بعلبه به سمت ریف شرقی را هموار نموده است، از جمله تروریست هایی می باشد که در این عملیات به هلاکت رسیده است.

براساس این گزارش، نیروی هوایی ارتش سوریه نیز همزمان تجهیزات و مواضع تروریست های داعش را در حومه حمص هدف قرار داد و شماری از تروریست های داعش را به هلاکت رساند.

خبرنگار العالم همچنین اعلام کرد: نیروهای ارتش سوریه دو خودروی تروریست های داعشی را در حومه جبل شاعر و نیز دو مقر تروریست ها را در شهر تدمر منهدم کردند و توپخانه ارتش سوریه نیز در چند موضع تروریست ها را در حومه تلبیسه و دیر معله در شمال حمص هدف قرار داد.

پربیننده ترین خبرها