448 حملۀ روس‌ها به تروریست‌ها در سه روز

448 حملۀ روس‌ها به تروریست‌ها در سه روز
دوشنبه 18 آبان 1394 - 21:09

العالم - سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: جنگنده - بمب‌افکن‌های روسی با 137 سورتی پرواز در سه روز گذشته، 448 موضع تروریست‌ها در سوریه را منهدم کردند.

 به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "ایگور کناشنکف" امروز (دوشنبه) در گفت وگو با خبرنگاران اعلام کرد: جنگنده - بمب افکن های های روسی شمار زیادی از مواضع تروریست ها در استان های "حلب"، "دمشق"، "لاذقیه"، "رقه"، "حماه" و "حمص " را بمباران کردند.  

پایگاه اینترنتی "روسیا الیوم" به نقل از کناشنکف نوشت: حجم بمباران های بمب افکن های روسی در روزهای اخیر به خاطر مشغولیت شماری از فرماندهان روسی به بررسی اطلاعات رسیده از سوی نمایندگان معارضین سوری، مرکز اطلاعات بغداد و فرماندهی ارتش سوریه از مواضع تروریست ها کمتر از حد عادی بود. 

وی ادامه داد: پس از حملات روسیه، تروریست ها تاکتیک هایشان را تغییر داده و در مقایسه با اقدامات سابقشان، با "وقاحت" کمتری رفتار می کنند.

 سخنگوی وزارت دفاع روسیه خاطر نشان کرد: تروریست ها در ساعاتی از شب با استفاده از ابزارهای پوششی اقدام به انتقال سلاح نمودند و خود را از حملات هوایی ارتش سوریه و جنگنده - بمب افکن های روس پنهان می کنند.

وی افزود: نیروی هوایی روسیه امروز همچنین یک کارگاه ساخت و تعمیر تجهیزات زرهی وابسته به گروهک تروریستی "النصره" در شهر "کفر نبوده" از توابع استان حماه را منهدم کرد و دو انبار سلاح و مهمات این گروهک شامل تیربار، موشک انداز و انواع مهمات نیز در شهر "مهین" در استان حمص با اطلاعات ارائه شده به وزارت دفاع روسیه نابود شد.     

بر اساس اعلام این مقام روس، یک جنگنده میگ 34 روسیه نیز دو انبار مهمات گروه تروریستی "داعش" را در حومه رقه منهدم کرد و همچنین انبار موشک های غیرهدایت شونده داعش که از آن برای هدف قرار دادن مناطق مسکونی دمشق استفاده می شد، در استان دمشق منهدم شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها